کد خبر: ۶۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 29 July 2015
تالش روی موج سرزندگی با تکمیل سالن ورزشی چوبر / اعتبار می‌خواهیم

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش گفت: امسال برای تکمیل سالن ورزشی چوبر تالش نیاز به 957 میلیون تومان اعتبار است.
خبرگزاری فارس: تالش روی موج سرزندگی با تکمیل سالن ورزشی چوبر / اعتبار می‌خواهیم

عیسی نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش زیرساخت‌های ورزشی را در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاثیرگذار دانست.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در واقع سخت‌افزارهای تعریف شده در هر منطقه است، تصریح کرد: اجرای طرح آمایش سرزمین در بخش ورزش می‌تواند نیازمندی‌ها و اولویت هر منطقه را در نظر بگیرد تا سرمایه‌گذاری مناسب در بخش زیرساخت‌ها انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش توزیع عادلانه اعتبارات را در جذب ورزشکار و پرورش استعدادها مهم خواند و گفت: توجه به زیرساخت‌ها و سخت‌افزار در مناطق روستایی، کم‌درآمد و محروم مورد توجه دولت است تا ورزشکاران آنها بتوانند از ورزش بهره‌برداری داشته باشند.

وی شهر چوبر را آخرین شهر و دروازه ورودی تالش از آستارا عنوان کرد و گفت: چوبر حدود 45 کیلومتری مرکز تالش قرار دارد و عملیات زیرساخت سالن این شهر در همان آغاز به دلیل نبود اعتبار به مدت حدود سه سال بلاتکلیف ماند که سال گذشته 400 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد و امسال از طرف فرماندار 225 میلیون تومان اعتبار اختصاص اولیه یافت.

نوری‌زاده با بیان اینکه تکمیل پروژه مذکور در سال جاری نیاز به 957 میلیون تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم.

وی سالن ورزشی شهر چوبر را پروژه کددار خواند و یادآور شد: این پروژه پیمانکار بسیار خوبی دارد و در مرحله اجراست و سوله سالن نیز نصب شده که امیدواریم با تزریق اعتبار جدید سالن را به اتمام رسانده و تحویل جامعه ورزشی چوبر دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش با اشاره به اینکه تیم‌های بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد، یادآور شد: با افتتاح سالن ورزشی مذکور برخی کمبودها از جمله ورزش فوتسال برطرف می‌شود تا بتوانیم در این رشته نماینده‌ای از شهرستان در لیگ کشوری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار