فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بسیج و تفکر بسیجی و اشاعه آن در سطح بین الملل خط قرمز دشمنان انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۶۸۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 26 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سید صادق حسینی در اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام اظهار داشت: دشمن با آگاهی به این موضوع مهم که بسیج عامل پویایی، انسجام ملی، اقتدار، قدرت، توسعه و آبادانی در انقلاب اسلامی است، از اشاعه این فاکتورها در دیگر ممالک واهمه دارد.

وی افزود: دشمنان با اصل و تفکر بسیج مخالف هستند چرا که حضور بسیج در صحنه های مختلف نظام در واقع انسجام ملی، اقتدار و قدرت بین المللی، توسعه، عمران، شکوفایی تولید و جهاد اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: بسیجیان نیروهای خودجوش و با انگیزه مردمی هستند که برای اعتلای انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضوری موثر و پررنگ داشته اند و نیروی محرکه کشور محسوب می شوند.

سردار حسینی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب و به برکت وجود بسیج چشم طمع جهان خواران و اجانب از کشور ما دور شده و اقتدار بسیج مانع از تحرکات دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی شده است.

وی گفت: در واقع بسیج هدیه ای ارزشمند از جانب پروردگار برای انقلاب نوپای ایران بود که با تفکر و اندیشه آینده نگرانه امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد تا پایه های نظام در برابر ناملایمات و مشکلات مستحکم تر شود.

سردار حسینی یادآور شد: عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه و جنگ و خونریزی در این کشورها به علت نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی است در حالیکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه آشوب زده خاورمیانه مرهون هوشیاری بسیجیان است./م
علت عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه،نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی استعلت عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه،نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی استعلت عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه،نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی استعلت عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه،نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار