مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قزوین:
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال جاری؛ با تخریب 4 مورد تغییر کاربری؛ 6 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا به حالت اول بازگردانده شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 24 November 2018

6هزار مترمربع از اراضی کشاورزی تغییرکاربری شده تخریب شدپرویز عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، اظهار کرد: در سال جاری؛ با تخریب 4 مورد تغییر کاربری؛ 6هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا به حالت اول بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حراست از زمین های کشاورزی و با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا شد، افزود: این اراضی مرغوب کشاورزی توسط سودجویان که در حریم شهرها و حریم راه‌های منفصل بین شهری قرار داشته به چهاردیواری تبدیل شده بود. 

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان ابراز کرد: این ساخت و سازهای غیر مجاز به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضایی تخریب شد. 

عبدی با اشاره به اجرای تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: هرگونه ساخت و ساز و تغییرکاربری در اراضی کشاورزی یر قانونی است و در صورت مشاهده تخریب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار