داور جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی مطرح کرد؛
داور جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی گفت: جشنواره فیلم رضوی با پرداختن مضامین دینی، انگیزه‌ای برای تولید فیلم‌های تاثیرگذار با مفاهیم دینی و مفاهیم سعادت بخش زندگی انسان است.
کد خبر: ۶۸۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 24 November 2018

احمد پهلوانیان داور سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با اشاره به اینکه آثار راه یافته به مرحله‌ی داوری از نظر کیفی آثار قابل قبولی است ،گفت: بسیاری از فیلم‌های مستند و داستانی، جذاب، تاثیر گذار و از لحاظ فرم و محتوا قابل قبول بود.

پهلوانیان با بیان اینکه در دنیا، جشنواره‌هایی با محوریت دینی و انسانی فراوان است و شرکت کننده‌های زیادی دارد اظهار داشت: این نوع جشنواره‌ها برای تولید آثاری با مضامین دینی موج آفرینی می‌کند و باعث می‌شود هنرمندان در خصوص موضوع فکر کنند و در خلق آثار از آن‌ها بهره بگیرند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد برگزاری جشنواره فیلم رضوی را انگیزه‌ای برای تولید آثار تاثیرگذار با مفاهیم دینی و مفاهیم سعادت بخش زندگی انسان دانست و گفت: پرداخت به این مفاهیم نباید صرف این باشد که تاریخ دینی به ذهن مان برسد، بلکه باید به مفاهیم دینی بپردازیم.

پهلوانیان همچنین از برگزارکنندگان جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد قدردانی کرد و گفت: برگزاری این جشنواره در شهری همچون یزد که همه عاشق و دلداده علی بن موسی الرضا (ع) هستند می‌تواند به ساخت فیلم‌هایی باکیفیت توسط هنرمندان یزدی کمک کند تا در جشنواره‌های مختلف هم خوش بدرخشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار