مدیر کل آموزش و پرورش ایلام:
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: آموزش و پرورش توانایی خرید تمام وسایل کمک آموزشی را ندارد و تنها به صورت قطره چکان با این وضعیت دست و پنچه نرم می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم زاد اظهار داشت: حقوق ماهیانه معلمان و فرهنگیان دال بر وضعیت بد بودجه نظام آموزش و پرورش است چراکه به اندازه‌ برطرف کردن نیازهای معیشت آن‌ها نیست. 

وی افزود: کمبود بودجه نظام آموزش و پرورش تنها به استان ایلام محدود نمی‌شود، بلکه تمامی مدارس کشور با آن روبه رو هستند.

وی گفت: بافت ساختمان‌های مدارس کشور فرسوده و وسایل کمک آموزشی آن‌ها در جایگاه خوبی قرار ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان این که اعتبار ریالی نظام آموزش و پرورش در کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای استان ایلام در مقایسه با برخی از استان‌ها بیشتراست.

وی ادامه داد: مدارس برخی از کلان شهرها از حمایت بخش خصوصی، مردمی مرفه، شرکت‌ها و کارخانه‌ها برخوردارند؛ اما آموزش و پرورش استان ایلام تنها به بخش دولتی و بودجه تکیه کرده که کافی به نظر نمی آید.

رستم‌زاد بیان داشت: در استان ایلام نهادی رسمی میزبان کمک‌های مردمی وجود ندارد، موسسه‌های خیریه فعال استان و مردم خیر به صورت همیشگی کمک حال نظام آموزش و پرورش بوده‌اند.

وی در پایان افزود: آموزش و پرورش توانایی خرید تمام وسایل کمک آموزشی را ندارد و تنها به صورت قطره چکان با این وضعیت دست و پنچه نرم می‌کند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار