معاون استاندارایلام
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با همراهی کارآفرینان و جلب مشارکت بخش خصوصی بر معضل بیکاری نیزفایق می شود.
کد خبر: ۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 28 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ، حسین کلانتری روز سه شنبه درهمایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان که به مناسبت روز ملی کارآفرینی در محل سالن جلسات اداره کل فنی و حرفه ای برگزار شد افزود: این هدف والا با همکاری و همراهی جوانان تحصیل کرده جویای کار و حمایت و بستر سازی دولت خدمتگذار میسر می شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که دولت تدبیر و امید توانست قفل زنگ زده مذاکرات بن بست رسیده هسته ای را باز کند و ایران اسلامی به یک پیروزی تاریخی در عرصه دیپلماسی دست یابد، با مشارکت کارآفرینان خلاق و عاشقان ایران سرافراز بر معضل بیکاری هم نیزفایق خواهد آمد.

وی دراین همایش که در جریان آن در بخش دولتی از 11 مربی و رییس مرکز نمونه و در بخش آزاد از 20 کارآموز نمونه از شهرهای مختلف استان تقدیر شد ابراز امیدواری کرد: حل مشکلات مزمن حوزه اشتغال به عنوان نمادی از همدلی و همزبانی دولت و ملت دراین مقطع ثبت شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: نقش کارآفرین در ایجاد موقعیت های شغلی در جامعه بسیار مهم است چرا که او می تواند با استفاده از ذهن خلاق و ایجاد بستر زمینه اشتغال و کسب درآمد را در جامعه فراهم کند.

کلانتری با تجلیل از تلاش های کارآفرینان این استان در حوزه ایجاد اشتغال از آنان خواست برای رفع معضل بیکاری در استان دستگاه های اجرایی را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار