امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام و نماینده ولی فقیه در استان گفت:در این شرایط نظام آمریکا در حال فروپاشی و سقوط قرار گرفته است چرا کشوری که مدعی نظم نوین جهانی بود خود اکنون دچار بی‌ نظمی در اداره کشور خود شده است.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 16 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: وحدت جهان اسلام موجب شده است تا در عرصه رویدادهای منطقه ‌ای و بین ‌المللی پیروزی از آنان مسلمان باشد که نمونه آن را می ‌توان به وضوح در نوار غزه مشاهده کرد.

وی افزود: جهان امروز عرضه فعل و انفعالات، تغییر و تحول و مرکز ثقل حوادث است که در این شرایط نظام آمریکا در حال فروپاشی و سقوط قرار گرفته است چرا کشوری که مدعی نظم نوین جهانی بود خود اکنون دچار بی‌ نظمی در اداره کشور خود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اقدامات آمریکا در به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و اقدام به براندازی سخت، یادآور شد: طی دهه های اخیر آمریکا قدرت خود را در بین کشورهای مختلف از دست داده است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم تمام تلاش خود را برای برتری به کشورهای مختلف به کاربرد برد اما امروزهمه کشورها بر خلاف گذشته، مخالفت علنی خود را با آمریکا ابراز می کنند و تنها خواری و زبونی را برای آنها به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی عرصه بین الملل آمریکا در مقابل اراده مردمان آزاده جهان به زانو در آمده و قدرت او نتوانسته است از فروپاشی هیمنه آمریکا جلوگیری کند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت هفته کتاب گفت: کتاب راهنمایی بدست آوردن علم و دانش و خوبی و مسیر زندگی و یار مهربانی است، از مردم می خواهیم با کتاب فاصله نگیرند که کتاب می تواند اخلاق، ایمان و سواد مردم را افزایش دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار