امام‌جمعه سیمرغ گفت: دشمن در ادامه دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد فاصله بین مدرسه و دانش‌آموزان از اصل انقلاب است.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 04 November 2018

 بلاغ، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی ظهر امروز در جمع جوانان انقلابی، مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان سیمرغ، ضمن تشکر از حضور مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان با طرح سه سؤال از دانش‌آموزان اظهار کرد: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی در حال تلاش برای از بین بردن وحدت در کشور است اما به لطف خداوند این انسجام و وحدت ملی باقی می‌ماند.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا امروز و استمرار بخشیدن به حرکت انقلابی مردم ایران را شاهد بوده و هستیم.

امام‌ جمعه سیمرغ با بیان اینکه دشمن تلاش کرد تا دانشگاه را از حوزه و حوزه را از دانشگاه جدا کند که در این مسیر هم با حضور شخصیت‌های علمی دانشگاه و حوزه شکست خورد، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن در چالش چهل‌ساله با جمهوری اسلامی ایران مغلوب شده و طرف پیروز جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: دشمن در ادامه دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد فاصله بین مدرسه و دانش‌آموزان از اصل انقلاب است.

یوسفی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان با وحدت خود به دشمن تذکر دادند که قلم و سلاح از دست ما جدا نخواهد شد، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان امروز امید امام راحل و مقام معظم رهبری هستید.

وی افزود: در این عرصه به استکبار جهانی می‌گوییم ما نسل نو در مبارزه با استکبار جهانی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

امام‌ جمعه سیمرغ در پایان بابیان اینکه بصیرت در این مسیر بسیار مهم است، تأکید کرد: دلسوزان ایران اسلامی در هر حزب و جریانی وقتی به ۱۳ آبان می‌نگرند «۱۳ افتخار» را می‌بینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار