سرپرست جدید امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 2 در جلسه ای با حضور باقر خوشنواز، شهردار منطقه معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 29 October 2018

در جلسه ی معارفه با حضور باقر خوشنواز شهردار منطقه و معاونین و مدیران ارشد این شهرداری، هادی پورمحمدی بعنوان سرپرست جدید امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 2 معرفی شد.

در این جلسه خوشنواز در سخنانی ضمن اشاره به موفقیت های اخیر کسب شده شهرداری منطقه دو تبریز و همچون کسب رتبه برتر در سامانه ساجا و پرداخت به موقع مطالبات سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یکی از نقاط قوت این منطقه ذکر کرد.

وی در ادامه از مسئول سابق حوزه فرهنگی منطقه قدردانی کرد و افزود: سولماز بدلی در طول بیش از 2 سال مسئولیت با بیشترین کارآیی و کمترین هزینه، برنامه های ابتکاری و خلاقانه فرهنگی بسیاری را به مورد اجرا گذاشت.

شهردار منطقه دو، اجرای برنامه های فرهنگی مانند تجلیل از سحر اولی ها، مسابقات دوچرخه سواری، آموزش های ترافیکی و... را از اهم برنامه های شاخص برشمرد که توسط حوزه فرهنگی منطقه دو به اجرا درآمده و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ هادی پورمحمدی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد حجت الاسلام حمیدی و باقر خوشنواز گفت: از تمامی برنامه ها، نگرش ها و سلایق در چارچوب مصالح کشور و شهر تبریز، برای ارتقای جایگاه فرهنگی شهرمان استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ هادی پورمحمدی پیش از این در مجموعه مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز و حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، مشغول فعالیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار