هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور
تیم فوتبال شهرداری تبریز با اندیشه کسب سه امتیاز چهارمین دیدار خانگی خود امروز به مصاف تیم فانوس به دست ملوان بندرانزلی می رود.
کد خبر: ۶۷۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 28 October 2018

هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز یکشنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری در تبریز از تیم ملوان بندرانزلی پذیرایی می کند.

این بازی مصاف دو تیم از ریشه دارترین تیم های فوتبال ایران است که اکنون در رقابت های لیگ یک باید به دیدار هم بروند. شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی که هر دو سابقه حضور در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور را دارند، در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که شرایط متفاوتی را نسبت به یکدیگر تجربه می کنند. شهرداری تبریز علیرغم بی مهری های زیادی که در هفته های اخیر به خود دیده است، توانسته با حیدر جعفری نتایج آبرومندانه ای بگیرد. از طرفی در روزهایی که قهرهای گاه و بیگاه ناشی از عدم دریافت مطالبات و مصدومیت بازیکنان، گریبان این تیم بومی را گرفته است، اما کسب هفت امتیاز از هفت بازی و ایستادن در رده دهم تا حدودی چهره مقبولی از شهرداری تبریز ارائه داده است. مصاف با ملوان، چهارمین دیدار خانگی شهرداری تبریز در این فصل است و این تیم در سه بازی قبلی خود یک برد، یک مساوی و یک باخت را تجربه کرده است.

در سوی مقابل ملوان بندرانزلی که روزگاری در ردیف تیم هایی قرار داشت که یقه بزرگان را می گرفت، حالا با چهار امتیاز از هشت دیدار فانوس جدول لیگ ۱۶ تیمی را به دست گرفته است. این تیم با تغییر سرمربی و روی کار آوردن دوباره احمدزاده، حالا به آینده ای بهتر فکر می کند و تلاش می کند تا روزهای خوب خود را از همین بازی امروز شروع کند. دیداری که البته باید در مقابل تیم خوب شهرداری تبریز برگزار کند و با توجه به میزبانی تبریزی ها، پیش بینی می شود روزی سخت برای انزلی‌چی ها رقم بخورد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ششم آبان در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار