شاگردان نکونام با وجود نمایش برتری که مقابل ماشین‌سازی ارائه دادند، در نهایت مقابل حریف خود به تساوی بدون گل رسیدند.
کد خبر: ۶۷۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 25 October 2018

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دهم لیگ برتر ایران عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت که در پایان بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار نساجی مازندران بازی را هجومی آغاز کرد و به دنبال ایجاد موقعیت با نفوذ از جناحین بود که روی ارسال‌ها صاحب دو موقعیت هم شد که بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده بهره ببرند؛ شاگردان مهاجری که بیشتر به دنبال مدیریت بازی و فرستادن توپ پشت مدافعان نساجی و همچنین خلق موقعیت توسط حسینی و زنده‌ روح و در ادامه گلزنی با فرصت‌طلبی فرید کریمی و خالقی‌فر بودند، در امر گلزنی ناکام بودند و نتوانستند کاری پیش ببرند؛ نساجی مازندران که فرصت‌های گل خطرناکی داشت و حتی در دقیقه 27 روی اشتباه عجیب دخسوس می‌توانست توسط عباس‌زاده به گل برسند، فرصت به دست آمده را هدر داد تا دو تیم بدون گل زده 45 دقیقه ابتدایی را تمام کنند؛ ضمن اینکه اشتباهات فردی بازیکنان نساجی موجب شد تا نکونام یک تغییر هم در نیمه اول در ترکیب تیمش داشته باشد.
درنیمه دوم نیز دو تیم حملات خوبی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما منجر به گل نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.
تیم فوتبال نساجی مازندران با 5 تساوی، 4 شکست و یک پیروزی 8 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول قرار دارد. شاگردان جواد نکونام هفته آینده باید در مشهد به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده مشهد بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار