شهردار پردیس خبر داد
شهردار پردیس از بهره‌برداری پروژه بوستان محله‌ای فاز یک این شهر تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 27 July 2015
محمد لاله اظهار داشت: این طرح به منظور توسعه فضای سبز و همچنین ایجاد فضایی برای تفرج و تفریح شهروندان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت بوستان‌های تفریحی و تفرجگاهی اسباب حضور بیشتر خانواده‌ها در طبیعت و تحکیم بنیان خانواده را فراهم می‌آورد.

شهردار پردیس با اشاره به مشخصات فیزیکی این مجموعه خاطرنشان کرد: در این طرح که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در حال ساخت بوده، امکاناتی شامل فضای سبز، آب‌نما، نهر و ... در نظر گرفته شده است.

لاله در ادامه با نگاهی گذرا و البته آماری به اهم فعالیت‌های واحد عمران شهرداری پردیس در دو ساله 92 و 93 اظهار داشت: شهرداری پردیس در دو سال گذشته اقدامات متعددی را اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری پردیس در بازه زمانی دو ساله 92 و 93 نسبت به اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی به میزان 7 هزار و 660 مترمربع، بوستان و تفرجگاه‌های عمومی به میزان 65 هزار و 400 مترمربع  و احداث ساختمان اداری و خدماتی به میزان 22 هزار 350 مترمربع اقدام کرده است.

شهردار پردیس اضافه کرد: همچنین طرح لکه‌گیری، روکش، آسفالت و زیرسازی به میزان 279 هزار و 800 متر مربع، احداث زیرگذر، جوی و کانال به میزان 58 هزار و 555 مترطول و پیاده‌روسازی به میزان 69 هزار و 770 مترمربع از دیگر اقدامات مهم این شهرداری در حدفاصل سال‌های 92 و 93 محسوب می‌شود.

لاله افزود: بودجه سال 92 شهرداری پردیس رقمی بالغ بر 151 میلیارد ریال بود و این رقم در سال گذشته به 222 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی بیان کرد: این افزایش 37 درصدی اعتبارات در سرفصل امور عمرانی نسبت به سال 92 نشان دهنده آن است که پردیس در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و همچنان به این روند صعودی ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم تداوم اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری پردیس با ضرب آهنگی پرشتاب گفت: در حال حاضر یکی از اولویت‌های شهرداری پردیس اتمام طرح نیمه‌تمام است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار