رئیس اداره امور حقوقی و قرارداد‌ها و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به بهبود عملکرد شرکت آبفار و افزایش رضایتمندی مشترکین روستایی در سالجاری، اظهار کرد: خوشبختانه درسال ۹۷ با افزایش رضایتمندی مشترکین مواجه بودیم به گونه‌ای که این نوع از رضایتمندی در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۰ درصد رسید.
کد خبر: ۶۷۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ 25 October 2018
سیدمصطفی حسینی از کاهش ۸۰ درصدی شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی مشترکین در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینی در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش کمی قرارداد‌های این شرکت از ابتدای سالجاری تا کنون گفت: ظرف بازه زمانی مذکور، ۱۵۱ قرارداد به ارزش ۳۷ میلیارد تومان منعقد شده که بخش عمده از این قرارداد‌ها به مراحله اجرا رسیده و مابقی در حال اجراست.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون، ۱۹ قرارداد در شهرستان همدان، ۱۱ قرارداد در شهرستان ملایر، ۱۸ قرارداد در شهرستان نهاوند، ۱۲ قرارداد در شهرستان تویسرکان، ۱۲ قرارداد در شهرستان اسدآباد، ۲۷ قرارداد در شهرستان کبودراهنگ، ۱۹ قرارداد در شهرستان بهار، ۹ قرار در شهرستان رزن، ۱۲ قرارداد در شهرستان فامنین و ۱۲ قرارداد در ستاد استان منعقد شده است.

حسینی ضمن اشاره به موضوع قرارداد‌های منعقد شده در سالجاری خاطرنشان کرد: قرارداد‌های مذکور در حوزه اجرای خط انتقال آب، حفر چاه مکانیکی- ضربه‌ای، احداث مخزن بتنی زمینی، فنس‌کشی محوطه چاه، احداث و توسعه شبکه توزیع آب، حفر چاه مکانیکی- روتاری، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ، احداث تصفیه‌خانه، حفر چاه دستی، تجهیز تأسیسات چاه- مکانیکال، اجرای خط برق و نصب ترانس چاه، آبرسانی با تانکر سیار، اصلاح، بازسازی و تجهیز مخازن آب، ساخت هر نوع حوضچه و منهول آب، فنس‌کشی مخزن ذخیره آب، اجرای خط انتقال فاضلاب، انجام امور مشترکین، اجرای سامانه خودکنترلی و اسکادا مخزن، مطالعه و طراحی آب، اجرای شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب، تعمیر و نگهداری تأسیسات آب، کف‌شکنی چاه، حفر گالری چاه، لایروبی قنات، تجهیز تأسیسات چاه- الکتریال، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، خدمات نرم‌افزاری، اجرای شیرفشارشکن و خدمات آزمایشگاهی بوده است.

وی با اذعان به اینکه در مدت مشابه سال گذشته ۹۱ قرارداد به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان منعقد شد، عنوان کرد: در سالجاری شاهد رشد کمی قرارداد‌ها نیز بودیم.

وی درباره نحوه واگذاری قراردادها، توضیح داد: برابر آئین‌نامه و بخشنامه‌های تدوین شده توسط قانون‌گذار، معاملات به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند که بر همین اساس کلیه قراردا‌های ما از مردادماه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام و نسبت به انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سالجاری تنها با ۲ تا ۳ شکایت مردمی مواجه بودیم که به موارد مذکور نیز رسیدگی شد، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه ۱۵۲۳ و اعزام اکیپ‌های مربوطه به محل حادثه، کاهش شکایات مردمی و رسیدگی حداکثری به امور مشترکین را شاهد بودیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های فعالیت ما، رسیدگی به امور حقوقی شرکت در مراجع قضایی است، گفت: عمده موارد مربوط به انشعابات غیرمجاز است که در این رابطه به دنبال کاهش تعداد این نوع از انشعابات بوده و هستیم.

حسینی با اشاره به نوع برخورد قانون با متخلفان، عنوان کرد: بر اساس قوانین سابق مجازات‌ها، متخلفان علاوه بر جبران خسارات وارده به تأسیسات شرکت آب و فاضلاب روستایی، ملزم به پرداخت یک تا دو برابر میزان خسارات وارده بودند که برساس قانون فعلی، خسارات وارده به شرکت با نظر کارشناسان شرکت آبفار تعیین و در نهایت جبران خسارت توسط فرد متخلف الزامی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار