مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از راه اندازی۲۲ پایگاه جمع آوری نذورات مردمی در مسیر زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی در  دیدار با فرماندار مهران بیان کرد: به منظور جمع آوری کمکها و نذورات زائران اربعین و عتبات عالیات،تعداد ۲۲ پایگاه در شهرستانهای مسیر تردد زائران اربعین توسط کمیته امداد راه اندازی می شود.

وی افزود: در این پایگاهها علاوه بر جمع آوری صدقات،کمکها و نذورات مردمی زائران اربعین که از طریق مرز مهران در این استان راهی عتبات عالیات می شوند خدماتی نیز به زائران اربعین ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه این نهاد هر ساله از ظرفیت اربعین و مرز مهران به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان این استان استفاده می کند گفت: زائران اربعین و عتبات عالیات سال گذشته از طریق پایگاههای جمع آوری کمک در مرز مهران ۲۰۷ میلیون تومان صدقات پرداخت کردند.

رضایی افزود: کمیته امداد این استان امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کند از ظرفیت بزرگ مرز مهران و زائران عتبات عالیات برای کمک به نیازمندان و محرومان استفاده کند که به همین خاطر علاوه بر مرز مهران در همه شهرستانهای مسیر گذر زائران عتبات عالیات پایگاههایی راه اندازی می شود.

وی گفت: در مرز مهران نیز علاوه بر جمع آوری صدقات و کمک های مردمی،نذوراتی که توسط مردم نیکوکار تحویل این نهاد می شود بین زائران عتبات عالیات توزیع خواند شد.

رضایی افزود: از آنجایی که در طول مراسم اربعین تعدادی از کارکنان این نهاد در شهرستان مهران مستقر می شوند از فرمانداری مهران تقاضامندیم در این زمینه همکاری های لازم را با این نهاد داشته باشد.

فرماندار مهران نیز در این نشست گفت: حضور جمعیت میلیونی زائران عتبات عالیات در استان ایلام فرصت بسیار مغتنمی است که از این ظرفیت برای کمک به محرومان و نیازمندان این استان بهره گیری شود.

ملکشاهی افزود: فرمانداری مهران و مسئولان این استان در این زمینه آماده همکاری با کمیته امداد هستند و از هر نوع کمکی که نیاز باشد دریغ نخواهند کرد./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار