معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از گشايش نخستين مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در باغملک خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 15 October 2018

سیدسعید حسینی نژاد با اشاره به گشايش مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در شهرستان باغملک اظهار کرد: مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با هدف توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی کشور، افزایش سرعت فعالیت‌های کارآفرینانه در تولید ناخالص داخلی، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار ميان فعالیت‌های کارآفرینانه و ارتقای فضای کسب‌وکار و تولید به وجود آمده‌اند.

وی افزود: مشاوره تخصصی به صاحبان ایده‌های نوآورانه مانند تهیه طرح‌های توجیه اقتصادی، فنی و مالی، امکان‌سنجی طرح‌های کسب‌وکار، مدل‌های کسب‌وکار، هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چهارچوب طرح‌های نوآورانه بازارپذیر و کسب‌وکار از جمله زمینه‌های متنوع و متعدد فعاليت اين مراكز است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: در حقیقت مشاوره‌های تخصصی به کارآفرینان، ارايه خدمات مشاوره آموزشی در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت، ارايه برنامه‌های شتاب دهنده و استارتاپ‌ها، ارايه مشاوره به متقاضیان درباره مباحث قانونی و حقوقی، ارايه راهکارهای تامین منابع مالی ایده‌های نوآورانه و ارزیابی همه جانبه طرح‌ها از جمله زمینه‌های فعالیت این مراکز است که با توسعه آن‌ها می‌توانیم شاهد نقش آفرینی چنین مراکزی باشیم.

حسینی نژاد عنوان کرد: اين مراكز با توجه به فضای ریسکی و رقابتی در کسب‌وکارها و ارایه مشاوره‌های کارآفرینی می‌توانند، راهگشا و یاری دهنده باشند و به بهبود فضای کسب‌وکار در استان، افزایش تولید و در نهایت ایجاد اشتغال جدید در استان کمک کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کارآفرینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار