استاندار مازندران در بازديد از مناطق سيل زده زيراب سوادكوه
دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران در جريان بازديد از خسارات سيل به زيراب سوادكوه در گفتگو با خبرنگاران از خسارت 149 ميليارد توماني سيل به مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 26 July 2015
به گزارش تابناک مازندران، فلاح گفت: بارش شديد باران موجب آب گرفتگي معابر ، وقوع سيلاب و بروز خسارات در تاسيسات زيربنايي ، واحدهاي مسكوني ، تجاري ، باغات و اراضي كشاورزي در شهرهاي مختلف استان شده است .
مقام عالي دولت در استان از اطلاع رساني به موقع اداره كل بحران استان و مسئولين براي جلوگيري از تلفات جاني تقدير نمود و گفت : الحمدلله با وجود آنكه 21 شهر مازندران درگير سيلاب و مشكلات بارش شديد باران بود ولي با همكاري مردم حتي يك مورد تلفات جاني در استان نداشته ايم .
وي تاكيد كرد : برگزاري جلسات متعدد مديريت بحران در سطح شهرستانها و استان و بسيج امكانات براي رفع مشكلات ايجاد شده بر اثر سيل وضعيت شهرها را در كمترين زمان ممكن به حالت عادي برگرداند.
وي خواستار رعايت قوانين مربوط به ساخت و ساز و حريم رودخانه ها شد و گفت : بخش اعظمي از اين خسارات و مشكلات به دليل ساخت و ساز بي رويه در بستر رودخانه ها و عدم رعايت حريم رودخانه است .
وي افزود : در جريان سيل اخير 104 ميليارد تومان به تاسيسات زيربنايي ، 16 ميليارد تومان به واحدهاي مسكوني و تجاري ، يك ميليارد و 900 ميليون تومان به بخش معيشتي ، يك ميليارد و 200 ميليون تومان به وسايل نقليه و 24 ميليارد تومان به حوزه كشاورزي خسارت وارد شده است
استاندار مازندران تاكيد كرد : گزارش برآوردهاي خسارات سيل به طور دقيق جمع بندي و به معاون محترم وزير كشور و رئيس ستاد بحران كشور اعلام شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار