فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 08 October 2018

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ بهزاد ولیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند و با پیگیری سرنخ‌های باقی‌مانده در محل‌های وقوع سرقت، سرانجام موفق به شناسایی عامل اصلی سرقت‌ها شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیرشده در تحقیقات انجام‌گرفته به ارتکاب۳ فقره سرقت مغازه و۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۲فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردو تلاش در جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ ولیان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه جرائم، موضوع را با شماره تماس ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اجتماعی در سطح این شهرستان گفت: تعداد ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد.

وی گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگان،دستاوردهای پلیس خدمتگزار پایدار خواهد ماند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار