کد خبر: ۶۶۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 05 October 2018

تابناک / فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با گذشت و ایثار دلیر مردان ناجا جامعه در حال تولید و حفظ امنیت است گفت: نقش مردم در امنیت عمومی نقشی بی‌بدیل است ازاین‌رو، رویکرد پلیس ایران نیز استفاده حداکثری از بستر مردمی برای تولید و حفظ امنیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سردار محمدرضا اسحاقی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت نعمتی بی‌بدیل است و تا مادامی‌که سایه امنیت در بر سر جوامع باشد اهمیت این نعمت مسجل نیست.

وی با اشاره به تأکید قرآن کریم به مسئله اهمیت گفت: دریافتی حسی ما در محیط زندگی و فعالیت اجتماعی این مسئله را قابل‌درک کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه باگذشت و ایثار دلیرمردان ناجا جامعه در حال تولید و حفظ امنیت است بیان کرد: نقش مردم در امنیت عمومی نقشی بی‌بدیل است ازاین‌رو، رویکرد پلیس ایران نیز استفاده حداکثری از بستر مردمی برای تولید و حفظ امنیت است.

اسحاقی با بیان اینکه امنیتی که نقش مردم در آن کلیدی باشد پایدار خواهند بود گفت: پایه و محوریت تولید امنیت در جمهوری اسلامی مردم هستند و حرکت دیروز توسط نیروهای جان‌برکف بسیج رقم خورد از شاخص‌های مهم امنیت بوده که مخالفان را متعجب کرده است.

وی شعار با پلیس مقتدر امین مردم را شعار سال جاری دانست و افزود: بدیهی است که توقع مردم و جوامع از پلیس، داشتن نیروی مقتدر برای حفظ جان، ما، نوامیس در مواجه با قانون‌شکنان و همچنین کسانی که بنا دارند آرامش مردم را به خطر بیندازند ازاین‌رو، پلیس در راستای این انتظار به‌جای مردم گام بر نی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه استفاده از فناوری‌ها در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قراردادیم گفت: رهبری معظم نظام نیز نیروی انتظامی را نیرویی در مقابل چشم مردم دانستند و رشادت این نیرو را مایع افتخار و سربلندی نظام خواندند، لذا معتقد بودند که نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و مهربانی در جامعه باشد.

اسحاقی با بیان اینکه با اشاره به نقش پلیس در جامعه آگاه مردم گیلان که قانون پذیری در آن موج می‌زند افزود: تحقق امنیت پایدار با مشارکت و تعامل خوب مردم محقق می‌شود و سراسر استان همه کلانتری‌ها و افراد دارای وجاهت اجتماعی به پلیس به انجام‌وظیفه خطیر خود یعنی امنیت گام برمی‌دارند.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای قدردانی از همه ظرفیت‌هایی ازجمله مساجد که در تحقق ایجاد امنیت پایدار و آسایش خاطر به‌خصوص امنیت روانی گام می‌دارند دانست و تصریح کرد: نهادها و سازمان‌های مختلفی در تحقق امنیت نیروی انتظامی را پشتیبانی می‌کنند قدردانی کرده و امیدواریم در مواجه با قانون‌شکنان و برهم زنان نظم و امنیت بتوانیم این مقصد را محقق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار