شهردار منطقه چهار از افزايش ايمني برق بوستان‌هاي سطح منطقه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 25 July 2015
یه گزارش تابناک قم، مجيد متين فر گفت: جلسات متعددي با مسئولان خدمات شهري ، طي يك ماه گذشته در منطقه به منظور بررسي راهكارهاي افزايش سطح ايمني برق بوستان‌ها و كاهش خطرات آن برگزار شده است . 

شهردار منطقه چهار در ادامه ابراز داشت: در اين راستا دو پيمان در خصوص حفر چاه ارت و رفع نواقص پايه هاي روشنايي منعقد شد و  تاكنون با حفر ۳۵ حلقه چاه ارت و نصب بيش از ۴۰ عدد فيوز محافظت از جان اقدام شده است  و سيم كشي ارت بوستان‌هاي باغبان، خاطره، بهشت، لقمان ،سينا ،دفاع مقدس و فاز اول بوستان علوي انجام گرفته است.

متين فربا اشاره به نظارت كارشناسان منطقه از روند اجراي مراحل ايمن سازي اضافه كرد: جهت تائيديه ايمن سازي برق بوستان‌ها تاكنون ۶ مرحله بازديد توسط كارشناس ارشد برق شهرداري  به‌عمل آمده است.

وي ديگر اقدامات منطقه در راستاي ايمن سازي بوستان ها را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد: خريد لامپ و سويچ برق ۱۲ ولت براي بوستان كوكب، انجام بيش از ۱۳۰۰ ساعت نفركارمرتبط با ايمن سازي پارك‌ها، جمع آوري پروژكتورهاي دفني، جمع آوري كابل‌ها‌ي برق ميادين و فضاهاي سبز، خريد و نصب برج‌هاي نوري‌، جمع آوري ريسه هايي كه با زمين در ارتباطند از جمله اقدامات اين منطقه در اين راستا بوده است.

 متين فر بازديد منظم و مرتب مسئولان برق از بوستان‌ها به صورت هرشب و همچنين در خواست كنتور برق از شركت برق و نصب آن بر اساس نظر كارشناسان شركت مربوطه در راستاي افزايش سطح ايمني بوستان‌ها و فضاي سبز منطقه را از ديگر اقدامات در اين راستا دانست و خاطر نشان كرد: درصدد هستيم با اجراي اقدامات لازم كاري كنيم تا شهروندان بدون دغدغه و همراه با نشاط بتوانند از بوستان‌هاي موجود در سطح منطقه به بهترين نحو استفاده كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
امیدوارم دیگه شاهد اتفاقات گذشته نباشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار