رئیس دانشگاه اردکان گفت: امسال تعداد ۱۰۵۹ نفر دانشجو در دانشگاه اردکان پذیرفته‌ شدند.
کد خبر: ۶۶۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 04 October 2018

فاطمه بهجتی اردکانی رئیس دانشگاه اردکان با اشاره به پذیرفته شدن دانشجویان در دانشگاه اردکان گفت: امسال تعداد ۱۰۵۹ نفر دانشجو در دانشگاه اردکان پذیرفته‌ شدند که از این تعداد ۷۴۹ نفر روزانه و ۳۱۰ نفر هم شبانه هستند که از این تعداد ۵۸ درصد از پذیرفته‌شدگان را دختران و ۴۲ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

بهجتی افزود: خوشبختانه برای اولین بار در مقطع کاردانی علوم ورزشی، ظرفیت پذیرش خواهران بالا رفته است در حال حاضر ۸۱۴ نفر در ۲۲ کد رشته کارشناسی و ۲۴۵ نفر در ۱۹ کد رشته کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده‌اند که این آمار پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است و درحال حاضر ۲۲۰۰ دانشجو در این دانشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: یکی از جذابیت‌های دانشگاه اردکان اخلاق خوب، صبر و تحمل بالای کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه است که علیرغم کمبود فضا‌های آموزشی، آن‌ها با سعه‌صدر در خدمت دانشجویان هستند.

وی تاکید کرد:انتظار می رود که پذیرش بالای دانشجو باعث شود که مسئولان شهرستان برای ارتقای سطح آموزش عالی در این شهرستان به ما کمک کنند.

وی گفت: در سال جدید توانستیم با کمک خیرین اردکان در توسعه و تجهیز خوابگاه‌ها استفاده کنیم خیرین با کمک ۱۲۰ میلیارد ریال خود در ساخت دو خوابگاه و در زمینی به مساحت بیش از ۷۷ هزار مترمربع و زیربنای ۹ هزار و ۹۵۰ مترمربع و با ظرفیت ۵۵۲ نفر برای دانشجویان، سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار