سرپرست دانشگاه اردکان خبر داد
سرپرست دانشگاه اردکان با اشاره به استقبال بسیار خوب دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه اردکان 50 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۶۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ 03 October 2018

 فاطمه بهجتی اردکانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال تعداد ۱۰۵۹ نفر دانشجو در دانشگاه اردکان پذیرفته‌شده‌اند که ۷۴۹ نفر از این دانشجویان روزانه و ۳۱۰ نفر هم شبانه هستند که ۵۸ درصد از پذیرفته‌شدگان را دختران و ۴۲ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: برای اولین بار در مقطع کاردانی علوم ورزشی، پذیرش خواهران دانشجو به ظرفیت دانشگاه اردکان اضافه‌شده است.

سرپرست دانشگاه اردکان گفت: ۸۱۴ نفر در ۲۲ کد رشته کارشناسی و ۲۴۵ نفر در ۱۹ کد رشته کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده‌اند و آمار دانشجویان ما نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است و هم‌اکنون ۲۲۰۰ دانشجو در این دانشگاه حضور دارند.

وی اظهار داشت: اخلاق خوب، صبر و تحمل بالای کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه اردکان را می‌توان به‌عنوان یکی از جذابیت‌های این دانشگاه برای دانشجویان دانست که علیرغم کمبود فضاهای آموزشی، آن‌ها با سعه‌صدر در خدمت دانشجویان هستند.

بهجتی گفت: از مسئولین شهرستان انتظار داریم که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای سطح آموزش عالی در این شهرستان به ما کمک کنند تا بتوانیم جوابگوی این افزایش پذیرش دانشجو باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: امسال از ظرفیت و پتانسیل‌های بخش خیری در توسعه و تجهیز خوابگاه‌ها استفاده‌شده است و بااعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال دو خوابگاه در زمینی به مساحت بیش از ۷۷ هزار مترمربع و زیربنای ۹ هزار و ۹۵۰ مترمربع و با ظرفیت ۵۵۲ نفر برای دانشجویان آماده‌شده است و امیدواریم که این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار