رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
یک چادر فروشی به عنوان محل خرید و فروش ارز که دلالان سیار به آن تردد داشتند، شناسایی شد. از گاو صندوق مغازه مذکور، مبلغ 5912 دلار آمریکا، 283 هزار و 500 روپیه پاکستان، 85 هزار دینار عراق، 6000 هزار روپیه هندی به ارزش قیمت آزاد حدود 135 میلیون تومان کشف شد.
کد خبر: ۶۶۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس آگاهی استان از پلمپ یک مغازه چادرفروشی به دلیل خرید و فروش ارز در قم خبر داد و گفت: از متهم حدود 135 میلیون تومان ارز کشف شده است.

احمد کرمی اظهار کرد: طرح تشدید برخورد با دلالان غیر مجاز ارز، با حضور عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم در معیت معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان و کارکنان دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری در قم اجرا شد.

وی افزود:در این طرح طی اقدامات انجام شده، یک چادر فروشی به عنوان محل خرید و فروش ارز که دلالان سیار به آن تردد داشتند، شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نهایتاً طی بازرسی از گاو صندوق مغازه مذکور، مبلغ 5912 دلار آمریکا، 283 هزار و 500 روپیه پاکستان، 85 هزار دینار عراق، 6000 هزار روپیه هندی به ارزش قیمت آزاد حدود 135 میلیون تومان کشف و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.

سارق حرفه‌ای لوازم خودرو در قم دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز گفت: سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو دستگیر و به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ صیاد درویشی در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی متهم و بررسی سوابق آن دریافتند، وی سابقه‌دار بوده و در امر خریدوفروش مواد مخدر و سرقت‌های داخل و قطعات خودرو فعالیت دارد که بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به 32 فقره سرقت اعتراف کرد همچنین در بازرسی از خودرو وی، تعدادی اموال مسروقه شامل 3دستگاه ضبط پخش، تبلت و سلاح سرد کشف و نهایتاً پرونده متشکله، تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهیزات بازدارنده و وسایل ایمنی تجهیز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار