رییس بسیج اساتید کشور
اینکه اعلام می‌کنیم که ایران را باید تبدیل به یک قدرت کنیم، شعار نیست بلکه مولفه‌های آن وجود دارد. آمریکایی‌ها در این عرصه در مقابل جمهوری اسلامی باختند و خودشان نیز به این مهم معترف هستند.
کد خبر: ۶۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 25 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، سهراب صلاحی صبح امروز در دوره آموزشی تربیت مدرس با همت بسیج اساتید استان ایلام اظهار داشت: آمریکایی‌ها در سال 2011 برای حاج قاسم سلیمانی پیغام فرستادند که شکست را پذیرفتیم و فقط 6 ماه به ما اجازه دهید عراق را ترک می‌‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: 300 هزار نیرو که شامل 160 هزار نفر نظامی و 140 هزار نفر در قالب تیم‌های امنیتی در عراق حضور داشتند. دلایل شکست آمریکا در عراق برای همه دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی آشکار است. جمهوری اسلامی که در گذشته برای تهیه سیم‌خاردار مشکل داشت، آمریکا به همراه 15 کشور را در کشور عراق زمینگیر کرد.

وی ادامه داد: اینکه اعلام می‌کنیم که ایران را باید تبدیل به یک قدرت کنیم، شعار نیست بلکه مولفه‌های آن وجود دارد. آمریکایی‌ها در این عرصه در مقابل جمهوری اسلامی باختند و خودشان نیز به این مهم معترف هستند.

این مسئول اضافه کرد: آمریکا از این پس قادر نیست، وارد جنگ با هیچ کشوری شود و زمانی می‌تواند به کشوری حمله کند که رهبران و مسئولان آن کشور بترسند.

صلاحی تصریح کرد: در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در مقابل یکی از بازوان نظام در منطقه شکست خورد و این در حالی بود که ارتش این رژیم در چهار جنگ تمام اعراب را شکست داد و ظرف 2 ساعت نیروی هوایی مصر را زمینگیر کرد و در جنگ چهارم 60 هزار نفر از نیروهای عراقی در جبهه با نیروهای صهیونیستی می‌جنگیدند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: رژیم صهیونیستی تمام اعراب را در جنگ شکست داده است. این رژیم نشستی را در تل‌آویو برپا کرده و اعلام کردند تمام اعراب را شکست دادیم، اما در مقابل حزب‌الله شکست خوردیم.

وی با اشاره به این که مسئولان و دولتمردان عزیز کشورمان از این بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی باید بهتر آگاه و قدردان باشند. اضافه کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که با جنگ سخت توان رودررویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته و بر این اساس از ترفند جنگ نرم وارد این کارزار شده‌اند. دشمن معتقد است که باید با جنگ نرم همه جانبه از طریق ابزارهای گوناگون روحیات معنوی ایران را ضعیف کرد.

صلاحی تصریح کرد: فرماندهان این میدان بنا به فرموده امام راحل اساتید دانشگاهی هستند که باید در این عرصه حضوری جدی و فعال‌تری داشته باشند و با زحماتی که همکارانم در سراسر کشور تقبل کرده‌اند، دوره‌های آموزشی در این باره در سراسر کشور برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: در مجموع 4 هزار و 760 استاد دانشگاه در این دوره‌های سه روزه در کشور شرکت کرده و این تبدیل به یک شبکه گسترده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار