کودکان پر جنب و جوش در هر خانه ای پیدا می شوند. از دیوار صاف بالا می روند، اهالی خانه را کلافه می کنند و در نهایت، به اندازه کافی که آتش سوزاندند در گوشه ای ساکت می نشینند و استراحت می کنند. همه ما راهکارهایی برای جلوگیری از افرایش هرج و مرج داریم، از روش های خشونت آمیز گرفته تا مصالحه اما تلفن همراه شما کودکان را جادو می کند. باور ندارید؟ یک بار امتحان کنید.
کد خبر: ۶۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 25 July 2015
بچه‌ها الفبا!

نرم‌افزار بچه‌ها الفبا! توسط یک گروه نرم‌افزاری در استان گیلان ساخته شده است و هدف آن آموزش الفبای فارسی به‌صورت جامع در قالب انیمیشن و بازی و سرگرمی به‌صورت تعاملی با کودک و همچنین تمرین‌های مختلف برای کسب مهارت بیشتر کودکان سنین ۴ تا ۸ سال (مهدکودک، آمادگی، پیش‌دبستانی و دبستان) است.

در این برنامه سعی شده است تا با استفاده از موسیقی و محیط‌های گرافیکی مناسب با روحیه کودکان و همچنین با تشویق از طرف شخصیت کارتونی این برنامه که در طول برنامه همراه اوست، ارتباط بهتر و در نتیجه اشتیاق بیشتری برای یادگیری الفبای فارسی برای کودکان به‌ وجود آید.

کفشدوزک کارتون‌ساز!

هر کودکی با دنیایی از استعداد و توانایی‌ها پا به دنیا می‌گذارد. این مسئولیت والدین است که با بهترین وسیله‌ها راه را برای شکوفایی آن‌ها باز کند. وسیله‌هایی امن که فرهنگ ما را به کودکانمان منتقل می‌کنند. نرم‌افزار کفشدوزک به فرزندان شما کمک می‌کند تا داستان‌ها و تخیلات خود را به تصویر بکشند و آن‌ها را به یک فیلم تبدیل کنند.

در این برنامه شما و کودکتان کاراکترها را کنار هم می‌چینید، برای آن‌ها صداگذاری می‌کنید و در نهایت به تماشای کارتون خود می‌نشینید. راه برای رشد خلاقیت با کلی کاراکترهای جذاب باز است.

زیر گنبد کبود

شنیدن قصه‌های شب با آهنگ‌های کودکانه از خاطراتی هست که هیچ‌وقت فراموشمان نمی‌شود؛ اما حالا با رشد تکنولوژی شما می‌توانید خاطره‌های جذاب‌تری از شنیدن قصه در ذهن کودکان خودتان بسازید. برنامه زیر‌گنبد کبود برای کودک شما همراه با تصاویری زیبا داستان روایت می‌کند؛ اما نه یک روایت معمولی. کودک شما می‌تواند هر وقت خواست با کاراکترهای داستان بیشتر آشنا شود و حتی خط روایت داستان را با انتخاب‌هایش تغییر بدهد و با داستان به تعامل بپردازد.

در هر صفحه به راهنمایی‌ها توجه کنید و کمک کنید تا داستان روایت شود؛ سپس دکمه ادامه فعال خواهد شد و می‌توانید در صفحات بعدی داستان را ادامه دهید. امیدوارم از قصه جدید جوجه اردک زشت لذت ببرید.

الفبا بازی

الفبازی، یک برنامه‌ تعاملی دیگر است که الفبای فارسی را به کودکان آموزش می‌دهد. این برنامه برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است و در کنار سادگی کار با برنامه، یادگیری الفبا را برای کودکان از هر زمان دیگری لذت‌بخش‌تر می‌کند.

الفبازی روش هوشمندانه‌ای را برای آموزش به کار گرفته است. پس از انتخاب حرف مورد‌نظر در منوی برنامه، هر کلمه به‌صورت پازلی از حروف نمایش داده می‌شود. هر حرف کاراکتری با صدای خودش دارد و آموزش از طریق تطبیق شکل و صدای هر حرف صورت می‌گیرد. پس از کامل‌شدن پازل کلمه، کودک شاهد انیمیشن کوتاهی خواهد بود که کلمه را می‌خواند و معنای آن را با تصاویر مربوط نمایش می‌دهد. در الفبازی هیچ‌گونه محدودیت زمانی یا سیستم امتیازدهی وجود ندارد.

سیستم آموزش غیر‌مستقیم همراه با بازی، سادگی کار با پازل‌ها، انیمیشن‌های جذاب و مصوت‌بودن برنامه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا کودک از یادگیری احساس خستگی نکند.

مداد فرنگی

مداد‌فرنگی یک بازی جالب دیگر برای بچه‌هاست. این بازی کلی کاراکتر دوست‌داشتنی دارد تا کودک شما با آن‌ها بازی کند و در عین حال نوشتن و خواندن حروف انگلیسی را هم بیاموزد!

در این برنامه عکس‌ها و انیمیشن‌های جذاب حروف را به شکل هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی به کودکان آموزش می‌دهد.

به‌طورکلی می‌توان گفت مداد فرنگی مناسب با روحیه بچه‌ها ساخته شده است و هیچ خبری از خطا و محدودیت و استرس نیست. کودک شما می‌توان در آرامش از بازی لذت ببرد و زبان انگلیسی را آموزش ببیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار