سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه هرگونه افزایش قیمت نان در خبازی‌های آزادپز را غیرقانونی دانست و از برخورد جدی با متخلفان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 30 September 2018

به گزارش تابناک، محسن رستمی در دوازدهمین کارگروه تنظیم بازار استان که امروز (8 مهر) برگزار شد، با بیان اینکه اکنون کمبود هیچ کالایی را در بازار نداریم، گفت:مسائلی که اکنون در بازار وجود دارد صرفا ناشی از جو روانی است.

وی ادامه داد: البته ممکن است در حوزه حمل و نقل مشکلاتی وجود داشته باشد که تا این اندازه در بازار اثر ندارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به تخلف برخی خبازی‌های آزادپز مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت نان اشاره داشت و افزود: این افزایش قیمت غیرقانونی است و با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد شد.

رستمی هرگونه تصمیم برای افزایش قیمت نان را مبنی بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار دانست که فعلا چنین مصوبه‌ای نداشته و عنوان کرد: خبازی‌های متخلف پلمب می‌شوند.

وی درباه روغن خوراکی موجود در بازار نیز با بیان اینکه کارخانه "نازگل" با تمام توان در حال تولید است، یادآوری کرد: روغن به اندازه نیاز در اختیار بخش‌های مختلف از جمله واحدهایی مانند نان برنجی پزان که اعلام نیاز کرده بودند قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: از استان‌های دیگر نیز روغن مورد نیاز در حال حمل به کرمانشاه است.

رستمی با بیان اینکه کمبود رب گوجه نیز در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: قرار شده با همکاری شرکت روژین تاک روزانه 50 تن رب گوجه در کرمانشاه توزیع شود.

به گفته این مسئول، به زودی سومین کارخانه تولید رب گوجه استان نیز راه‌اندازی خواهد شد و دیگر مشکلی در این زمینه نداریم، همچنین با ممنوعیت صادرات گوجه حتما مشکلاتی که بوده مرتفع خواهد شد.

وی از ذخیره قابل توجه برنج در انبارهای استان هم یاد کرد و گفت: مقدار زیادی برنج احتکار شده نیز توسط تعزیرات حکومتی کشف شده و توزیع خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ذخیره برنج چند برابری نیاز استان در انبارها خبر داد و یادآوری کرد: طی چند وقت اخیر افزایش قیمت چندانی در برنج نداشتیم.

رستمی درباره وضعیت توزیع لاستیک در استان هم با بیان اینکه تاکنون 21 مرحله توزیع لاستیک متناسب با ناوگان حمل و نقل استان انجام شده، اظهار کرد: آخرین مرحله توزیع نیز در قالب سه هزار حلقه در حال انجام است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار