به هرطریق اعضای شورای شهر مهران باید بپذیرند که کار انان در استفاده ناصحیح از بودجه عمومی تخلف است و بازی با کلمات نه چیزی از اصل موضوع می کاهد ونه حتی می تواند صورت مساله را پاک کند! از اینرو لازم است ضمن اعتراف به عمل خلاف قانون خود ،در صدد جبران این اجحاف بزرگ در حق مردم شهر مهران برآیند.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 29 September 2018

تابناک ایلام ::هفته گذشته خبری از این رسانه دال بر آسفالت یکی از جایگاههای سوخت بخش خصوصی در شهر مهران منتشر شد . از آنجاییکه در راستای آسفالت معابر شهری ،مسئولین حوزه شهر وروستا در استانداری به سختی موفق به دریافت قیر یارانه ای می شوند ،از سویی نیز بسیاری از معابر شهری مهران در انتظار بهسازی وآسفالت قرار دارند ،این اقدام شورای شهر وشهرداری که البته با تایید فرماندار این شهرستان صورت گرفته ،بنوعی می تواند  تخلف آشکار محسوب شود.

تخلفی که از نگاه تیز بین رسانه ها بعنوان نمایندگان واقعی افکار عمومی مخفی نماند ،تا جایی که پس از انتشار آن، اعضای شورای این شهر را بمنظور ماست مالی نمودن این اقدام خلاف قانون، وادار به تنظیم وانتشار بیانیه ای نمود که بررسی نکات موجود درآن عذر بدتر از گناه به حساب می آید.

سخنگوی شورای شهر مهران در این بیانیه ،تردد زوار اربعین و در نظر گرفتن ردیف بودجه خاصی برای تکمیل زیر ساختهای مهران را بهانه ای برای آسفالت نمودن پمپ بنزین بخش خصوصی قرار داده اند ،این درحالیست که در هیچ کجای دستورالعمل ها به بهسازی امکان خصوصی اشاره ای نشده است . اگر واقعا این عزیزان دغدغه زوار اربعین و مهیا نمودن زیرساختها را دارند ،آنان را به وضعیت پارکینگ اربعین و گرفتار شدن صدهها خودرو زائرین در گل ولای این پارکینگ در سنوات قبل ارجاع می دهیم.

شورای شهر مهران دراین بیانیه ،اهمیت مسیر ورودی شهر مهران تا پل زائر به عنوان محل اصلی تردد زوار اربعین"که جایگاه سوخت مذکور در این مسیر واقع شده است"، رفع مشکلات و زیباسازی این مسیر در اولویت برنامه های تکمیل و آماده سازی زیرساخت های شهر مهران جهت پذیرایی از زوار میلیونی اربعین را دلیل محکم خود برای آسفالت اماکن بخش خصوصی قلمداد کرده اند . دراینصورت آنان بایستی وظیفه زیبا سازی تمامی امکان بخش خصوصی از مغازه داران گرفته تا نمایندگی ایران خودرو وسایپا و...را عهده دار شوند!

دراین بیانیه آسفالت محوطه مدارس را هم ردیف با پمپ بنزین بخش خصوصی قرار داده وآن را  دلیل دیگری بر صحه گذاشتن بر اقدام اخیر خود در استفاده غیر قانونی از بودجه عمومی عنوان کرده اند .این درحالیست که مدارس جزء املاک دولتی ودرراستای تعلیم وتربیت همگانی مورد استفاده قرار می گیرند .اما پمپ بنزین فوق مکانی تجاری خدماتی ومتعلق به بخش خصوصی ست که از آن درآمد سرشاری عاید می شود.

به هرطریق اعضای شورای شهر مهران باید بپذیرند که کار انان در استفاده ناصحیح از بودجه عمومی تخلف است و بازی با کلمات نه چیزی از اصل موضوع می کاهد ونه حتی می تواند صورت مساله را پاک کند! از اینرو لازم است ضمن اعتراف به عمل خلاف قانون خود ،در صدد جبران این اجحاف بزرگ در حق مردم شهر مهران برآیند. البته انتظار می رود دستگاههای نظارتی و مدعی العموم به این قضیه ورود قاطعانه نموده وراه را بر هر گونه اقدام خلاف قانون ببندند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
لطف کنید از اعضا محترم شورا بپرسید اونا که اینقدر بودجه واعتبار دارن که اینجوری خرج می کنن چرا فکری به حال محدوده پل زائر نمی کنن که محل اصلی عبور ومرور زائرین نه در اربعین بلکه در تمام سال هست اسفالت جاده بغل کیوسک شهرداری نرسیده به پل انگار دچار زلزله ۸ ریشتری شده .نه روشنایی خوبی داره نه اسفالت مناسب نه رسیدگی ونظافت اینجا مهمه یا جاهای حاشیه ای .با تشکر ازشما جهت انعکاس مشکلات شهر ومردم مهران
شهروندمهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
با سلام ما اهالی جنب مسجد مسکن مهرمهران بیش از 50 خانواد و چندین خیابان و کوچه متاسفانه بعداز چندین سال منازل مسکونی بطورکامل در این محله استقراریافته و علی رغم درخواست های مکررازشورای شهروشهرداری مبنی برآسفالت این محله متاسفانه به بهانه های مختلف آسفالت این محله صورت نگرفته است بطوری که این محله بیشتربه فضایی برای رشدخاروخاشاک تبدیل شده و به همین دلیل خانوارهای این محله ازگردوخاک آلودگی منطقه به سوته آمده انددرصورتی که آسفالت خارج ازشهر مهران(پمپ بنزین )بخش خصوصی صورت گرفته است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار