مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد:
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری هفت وقف جدید در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سه سال اخیر با کاهش مواجه بوده است.
کد خبر: ۶۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 27 September 2018

ثبت هفت وقف جدید در استان قزوینبه گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی مجیدی با اعلام این خبر افزود: این وقف های جدید شامل 3 باب منزل مسکونی و تجاری، یک باغ انگور و سه قطعه زمین در قزوین بوده است.


وی  اظهار کرد: فرهنگ وقف در جامعه با توجه به اوضاع اقتصادی به شدت کمرنگ و ضعیف شده است و امیدواریم مردم با در نظر گرفتن ارزش معنوی این سنت حسنه برای احیای آن اقدام کنند.


حجت الاسلام والمسلمین مجیدی گفت : اداره اوقاف به دنبال کاربردی کردن موقوفات موجود در استان است و شناساندن وقف کاربردی به مردم را یکی از اصلی ترین برنامه های خود در 6 ماهه دوم سال جاری قرار داده است. 


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطر نشان کرد:در همین راستا با درآمد موقوفات استان در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 500 بسته لوازم تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند و 60 کمک هزینه خرید جهیزیه شامل کمک هزینه یخچال، لباسشویی و جارو برقی به نوعروسان مستحق اهدا شد.


وی افزود:همچنین در این مدت یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه دارو و درمان نیز به بیماران نیازمند بستری شده در بیمارستان های بوعلی و رجایی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار