رئیس دانشگاه ایلام ؛
رئیس دانشگاه ایلام گفت : گسترش رشته های مورد نیاز دانشجویان عراقی از جمله رشته حقوق بین المللی در دستور کار دانشگاه ایلام قرار دارد.
کد خبر: ۶۶۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 26 September 2018

به گرارش تابناک ایلام ؛  علی اکبری در مراسم آغاز تحصیلی دانشگاه ایلام اظهار داشت: متناسب با مزیت ها و ظرفیت های استان ایلام در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی، اربعین، گردشگری، کشاورزی و... دانشگاه ها با ورود به این ظرفیت نیازهای نیروی انسانی این بخش ها را تامین کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در بخش انرژی گفت: دانشکده نفت و گاز هم اکنون در دانشگاه ایلام فعال است و نیاز است رشته های بیشتری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در این دانشکده ایجاد شود.

محمد علی اکبری به طرح ها و برنامه های دانشگاه ایلام پرداخت و گفت:گسترش رشته های مورد نیاز دانشجویان عراقی از جمله رشته حقوق بین المللی در دستور کار دانشگاه ایلام قرار دارد.

وی با یاد اوری اینکه یش از شش هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند گفت :با توجه ظرفیت مرزی استان در2 سال گذشته جذب دانشجوی عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

دانشگاههای ایلام مسئول تامین نیروی انسانی توسعه استان هستند
معاون عمرانی استانداری ایلام نیز دراین آیین گفت: جامعه دانشگاهی باید نیازهای استان ایلام را برای توسعه در بخش نیروی انسانی تامین کند.

احمد کرمی یاداوری کرد: هم اکون طرح آمایش استان با همکاری دانشگاه ایلام در حال اجراست .

وی گفت:با همکاری جامعه دانشگاهی می توان بسیاری از استعدادهای استان را شکوفا کرد و در این راستا همکاری و همدلی مسئولان با دانشگاهیان باید بیشتر شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار