فرمانده پدافند هوایی ارتش:
کشورهایی که در منطقه با آمریکا معاهده نظامی دارند نیز از پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز آسمان خود ناراضی هستند.آمریکا به بهانه مبارزه با طالبان و گروه های تروریستی امنیت منطقه را بر هم زده ولی هیچگاه نتوانسته است کوچکترین لطمه ای به امنیت و ثبات ایران وارد کند.
کد خبر: ۶۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 25 July 2015
به گزارش تابناک قم، امیرفرزاد اسماعیلی در ششمین یادواره شهدای دروازه ری در قم که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، با بیان اینکه کسانی که پای میز مذاکره آمدند در هشت سال دفاع مقدس به رژیم بعث عراق بمب های شیمیایی می فروختند، گفت: کشورهای عضو شورای امنیت که آن زمان از فروختن یک سیم خاردار به ایران خودداری می کردند، امروز در تبریک گفتن به نظام اسلامی به خاطر مذاکرات هسته ای از یکدیگر پیشی می گیرند. 

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به دشمن اثبات شد که کسی نمی‌تواند به مردم ایران توهین کند مطرح کرد: مردم ایران مرد سختی‌ها هستند و در این شرایط توانسته‌اند به جایگاه‌های کنونی برسند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در بحث مذاکرات هسته ای پیشقدم بوده، ولی طرف های مقابل به خاطر عدم فهم از تفاهم و فهم و احترام متقابل پسقدم بودند، تصریح کرد: دشمن در عرصه دیپلماسی به مذاکرات گرایش پیدا کرد و در این مذاکرات بارها حرف‌هایشان را تغییر دادند در صورتی که جمهوری اسلامی ایران به این بی‌نظمی‌ها از بالا نگاه کرده و در پایان حق جمهوری اسلامی با علمی که توسط مردان ایران زمین به دست آمده به رسمیت شناخته شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن با تحریم ایران راه به جایی نبرده است، با اشاره به نقش موثر تیم مذاکره کننده در این پیروزی بزرگ، تصریح کرد: در این مذاکرات حق نظام اسلامی بواسطه علم و دانشی که بوسیله سیاستمداران کشور حاصل شده بود، به رسمیت شناخته شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه نفوذ دشمن در هشت سال دفاع مقدس مرزهای زمینی، هوایی و دریایی بود، افزود: دشمن با توجه به ناکامی های خود در گران کردن و گران پروری و همچنین تضعیف روحیه جامعه ایران به خاطر تحریم های اقتصادی راه نفوذ خود را از طریق فرهنگ هموار کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه سامانه‌های فرهنگی دشمن اکنون در میان خانواده‌های جامعه اسلامی دیده می‌شود عنوان کرد: دشمن با سیستم‌های بی‌هزینه همانند شبکه‌های اجتماعی که خطری جدی برای ممالک مختلف است تهدیدی برای جامعه بشری محسوب می‌شود.

اسماعیلی از دغدغه رهبر انقلاب اسلامی برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن یاد کرد و گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی خود، تخریب اعتقادات مردم مسلمان را دنبال می‌کند و در این زمینه فساد و فحشا را بسیار رواج داده است هر چند در این زمینه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهایی که ادعای آزادی دارند بسیار بیشتر بوده و تاکنون موفقیت‌های بیشتری در این زمینه به دست آمده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل ارزش ها به ضد ارزش ها و توهین به مقدسات جامعه اسلامی به عنوان بخشی از اقداماتش علیه اسلام، شریعت و نظام اسلامی تصریح کرد: ایجاد التهاب سیاسی و اختلاف افکنی با هدف ایجاد دودستگی در جامعه که فتنه های سال های 78 و 88 از نمونه های بارز آن به شمار می آید نیز بخشی دیگر از این اقدامات خصمانه دشمن محسوب می شود. 

فرمانده پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دفاع ملت ایران مردمی است تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی در سه هزار و 600 نقطه گسترش دارد زیرا نیروهای نظامی و بسیجیان خادمان ملت هستند؛ بسیجیان در قالب اقشار مختلف جامعه اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند و این تفاوت سیستم ایران اسلامی نسبت به دیگر کشورهاست.

وی با بیان اینکه امروز حتی کشورهایی که در منطقه با آمریکا معاهده نظامی دارند نیز از پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز آسمان خود ناراضی هستند، افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با طالبان و گروه های تروریستی امنیت منطقه را بر هم زده ولی هیچگاه نتوانسته است کوچکترین لطمه ای به امنیت و ثبات ایران وارد کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
رویکرد عملی آمریکا در برابر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به ویژه در ماه های اخیر و پس از تشکیل ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکایی ها به بهانه مبارزه با این گروه تکفیری، با نظر به واقعیات موجود در دو کشور مذکور، تردید جدی درباره صحت و سقم نیات واشنگتن برای مبارزه با افراط گرایان داعش را برانگیخته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار