استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با تأکید بر این که همدلی و همراهی خوبی بین مسئولین، مدیران و نمایندگان در استان وجود دارد،گفت : سرجمع روابط بین مسولین استان بسیار مثبت است و ما برای توسعه نیازمند وحدت و همدلی هستیم که خوشبختانه این مهم محقق شده است.
کد خبر: ۶۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 25 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نخستین جلسه شورای مشورتی توسعه استان که باحضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه های مختلف برگزار شد افزود: استان ایلام علی رغم منابع و امکانات فراوان و منحصر به فردی که دارد اما کماکان از عدم توسعه رنج می برد که این مهم نیازمند توجه همه دلسوزان در این منطقه از کشور است.

وی در ادامه تنگ نظری را مانع توسعه دانست و گفت؛ اگر خواهان توسعه در استان هستیم نیازمند وسعت دید بیشتری هستیم و در این راستا نیازمند مدیران بلند نظر است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای جذب اعتبارات ملی در استان انجام شده خاطر نشان کرد: امسال یکی از بی نظیرترین سال ها از نظر جذب اعتبارات در استان بوده است.

این مقام مسئول در ادامه به جذب اعتبارات در حوزه های مختلف اشاره کرد و تصریح نمود: در بحث نفت و گاز و توسعه میادین نفتی در استان توافقات خوبی انجام شده و بیش از 700 میلیارد دلار برای این امر اختصاص یافته که 4 درصد آن به توسعه زیرساخت های استان اختصاص می یابد.

استاندار ایلام با بیان این که تلاش ما انجام اصلاحات اساسی برای توسعه در استان بوده است، گفت؛ در این راه با ایجاد اتاق شیشه ای به دنبال شفافیت بیشتر در تصمیم گیری ها هستیم.

وی ادامه داد: برای استفاده از تمام ظرفیتهای استان شورای مشورتی استان در مرکز را تشکیل داده ایم و با استفاده از افراد ذی نفوذ بومی در مرکز دنبال راه حل هایی برای توسعه استان هستیم.

وی با تأکید بر این که همدلی و همراهی خوبی بین مسئولین، مدیران و نمایندگان در استان وجود دارد، بیان داشت: سرجمع روابط بین مسولین استان بسیار مثبت است و ما برای توسعه نیازمند وحدت و همدلی هستیم که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: انتظار ما از شورای مشورتی توسعه استان این است که موانع توسعه استان را احصاء نموده و راهکارهای مناسب برای رفع آنها ارائه گردد.

در این نشست مدعوین در حوزه های مختلف نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه استان بیان کردند.

لازم به یادآوری هست که در این نشست قرار شد این شورا تقویت گردد و از حضور افراد بیشتری استفاده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار