مدیرکل زندان های ایلام :
در جلسه ای با حضور مدیرکل ، تعدادی از روسای ستادی و کارکنان زن زندان های ایلام، به اخلاق مداری و همکاری در پیشبرد فعالیت ها تأکید شد.
کد خبر: ۶۵۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 25 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمجید کشوری اظهار داشت: اخلاق مداری می بایست محور فعالیت های زندانبانی باشد و با تعامل و همکاری، در راستای تعالی اهداف والای سازمانی کوشا باشیم.

کشوری تصریح کرد: ما در برابر زندانیان مسئولیم و ضمن حفظ کرامت انسانی آنها با خدمتی خالصانه در جهت بازگشت سالم زندانیان به جامعه تلاش می نمائیم.

ایشان عنوان نمود: یکی از اهداف مهمی که در اجرای فعالیت های اصلاحی و تربیتی دنبال می شود، تغییر نگرش زندانیان و باورهای اشتباه آنان است و این امر محقق نمی گردد الا با برخورد مناسب زندانبانان و رعایت اصول اخلاقی از سوی آنها.

کشوری خطاب به کارکنان زن زندان های استان گفت: با احساس مسئولیت و داشتن ابتکار عمل و کسب مهارت های لازم ، دانش خدمتی خود را ارتقاء داده و برای بازسازگاری اجتماعی زندانیان برنامه ریزی هدفمند داشته باشید.

مدیرکل زندان های استان ایلام به آسیب پذیری زنان زندانی در برابر آسیب های اجتماعی اشاره کرد و بر تقویت فعالیت های حوزه مددکاری تأکید داشت.

کشوری خاطر نشان کرد: ظرفیت و توان نیروی انسانی مجموعه زندان های استان به صورت مداوم ارزیابی می گردد و از روسای زندان های انتظار می رود برای بهبود فرایند خدمت، از ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار