دبیر فدراسیون ورزش های رزمی از فعالیت حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشورمان در رشته های مرتبط با ورزش های رزمی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 24 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، فرهنگ شادنیا اظهار کرد: گرایش به رشته های رزمی با توجه به تنوع ان و علاقه مندی نسل جوان و نوجوان بسیار زیاد است.

وی افزود: در سال های اخیر زیرمجموعه های رشته های رزمی بسیار گسترده شده و با توجه به جذابیت هم اکنون تعدادی از این رشته ها در بازی های المپیک و قاره ای حضور دارند.

دبیر فدارسیون ورزش های رزمی تاکید کرد: ۱۵۰ سبک در قالب انجمن های مختلف، زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کنند که اگر بتوانیم در سطح قهرمانی این رشته های رشد کنیم، می توانیم سهم بیشتری از مدال های جهانی و آسیایی داشته باشیم.

شادنیا با اشاره به اینکه ۱۳۰ رشته زیرمجموعه فدارسیون ورزش های رزمی هستند، ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایران شامل ورزشکار، مربی و داور در رشته های رزمی زیرمجموعه این فدراسیون فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: رشته های رزمی از جمله سامبو، موی تای و پنجاک سیلات ظرفیت المپییکی شدن را دارند و فدراسیون جهانی در تلاش است این رشته ها به سطح بین المللی وارد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار