استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام در مراسم بازگشایی مدارس گفت: خون شهدا از جمله شهدای حمله تروریستی اهواز انقلاب و نظام ما را قدرتمندتر می کند و عزم ما را در ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان راسخ تر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بازگشایی مدارس در اول مهر با اشاره به حادثه تلخ اهواز گفت؛ اتفاق ناگوار روز گذشته در اهواز نه تنها ما را در پیمودن راه خود مأیوس نمی کند بلکه  هر اندازه فشار و تهدید و تحریم و ترور در کشور بیشتر شده است مردم ما در راه خود استوار تر بوده اند و نظام ما قدرتمند تر شده است.

وی به حوادث مختلف در طول 40 سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کشتار مردم ما در دوران انقلاب، ترورهای کور و ناجوانمردانه در سال های اولیه انقلاب از جمله بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی، دفتر نخست وزیری، شهدای 8 سال دفاع مقدس، ترور 16 هزار از مردم بی گناه جامعه که از اقشار مختلف کارگران ، معلمان ، بسیجیان ، مغازه داران به دست کوردلان ضد انقلاب و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نه تنها کمترین تأثیری در عزم راسخ مردم و مسئولان نداشته است بلکه اتحاد و وحدت ملت در مقابله با دشمنان را دوچندان کرداه است.

این مقام مسئول به 3 هزار شهید و 13 هزار جانباز استان ایلام اشاره و خاطر نشان کرد: نظام و انقلاب ما هزینه های بسیار گرانقیمتی برای بقای خود داده است و با این خونبهای عظیم دشمنان فکر ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی ما را از سر بدر کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش بی بدیل دانش آموزان و معلمان در دوران مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با نام دانش آموز آذین شده است و از مهمترین آنها می توان به روز 13 آبان اشاره داشت.

وی ادامه داد؛ این روز اوج شعور انقلابی گری دانش آموزان یک ملت را به نمایش گذاشت.

وی سپس افزود؛ دانش آموزان در برهه های دیگر نیز از جمله جنگ تحمیلی با تقدیم هزاران شهید نام خود را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه ساختند.

وی در ادامه با توجه به این مهم که آینده این کشور به دست همین دانش آموزان است گفت؛ معلمان، مدیران و روسای ادارات بایست به گونه ای برنامه ریزی کنند که دانش آموزان برای مدیریت آینده کشور تربیت شوند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: در حال حاضر ما نیاز به نیروی متخصص ، تحصیل کرده و کارآفرین داریم که بتواند خود صاحب کار شود چرا که دولت به سمت واگذاری وظایف خود به مردم پیش می رود.

وی اضافه کرد: امروز فضای تحصیلی کشور با وجود امکانات الکترونیکی ، فضای مجازی و تکنولوژی های روز راحت تر و قوی تر شده است و امیدواریم آینده ای سرشار از امید و روشنی در پیش روی دانش آموزان ما خواهد بود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار