نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان؛
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: زیرساخت های لازم از جمله راه های ارتباطی برای تردد زوار اربعین در مهران فراهم است.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 15 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت الله محسن سعیدی گلپایگانی  در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: کارهای خوبی در زمینه زیرساخت های اربعین در مهران انجام شده است.

وی افزود: بخشی از راه ایلام به مهران آماده بهره برداری است و در حال حاضر کارهای خوبی در زمینه زیرساختی برای اربعین انجام شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کمربند غربی هم از جمله کارهای زیرساختی خوبی است که برای جلوگیری از ترافیک در شهر مهران انجام شده و امیدواریم با انجام این کارها به توان سفر خوبی را برای زائرین اربعین حسینی فراهم شود.

سعیدی با اشاره به اینکه اربعین در حقیقت همایش عظیم شیعه و تمام جهان اسلام است، یادآور شد: این همایش بزرگ هرچه بیشتر رسانه ای شود، جذابیت اسلام را بیشتر به معرض نمایش خواهیم گذاشت چرا که دنیا تشنه این زیبایی ها و فداکاری هاست.

وی اضافه کرد: مردم آنچه دارند ایثارگرانه وارد این همایش می‌کنند و همه داشته های خود با اخلاص در اختیار زائران قرار می‌دهند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی روی پای خود بایستیم و به جوانان اعتماد کنیم اگر اراده جدی باشد این نسخه جدی اقتصاد مقاومتی حضرت آقا عزت حسینی را برایمان به بار خواهد آورد.

آیت‌الله سعیدی گلپایگانی با بیان اینکه آمریکا همان یزیدیان زمان است، گفت: آمریکا نه تنها می خواهد نهضت عاشورا را از ما بگیرد بلکه درصدد است که اسلام را نیز از ما بگیرد و با یزید فرقی ندارد.

وی ابراز داشت: باید فاصله مان را از آمریکایی ها و همینطور غربی ها رعایت کنیم با آنها تعامل کنیم اما اعتماد نداشته باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار