مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام از آمادگی این اداره کل برای آموزش رشته های مورد نیاز صنعت نفت در شهرستان مرزی دهلران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 11 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا نصری  گفت: ارائه آموزش های مهارتی به جوانان جویای کار در دهلران با توجه به پتانسیل های نفت و گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی مدیران شرکت ها با فنی و حرفه ای برای احصا رشته های مورد نیاز آنها انجام می شود، افزود: آمادگی داریم آموزش نیروهای ماهر مورد نیاز صنعت نفت را در حوزه های جوشکاری ، پایپینگ، برق صنعتی و ساختمان، ابزار دقیق و رشته های حوزه صنعت ساختمان برای احداث این مجتمع ها در مرکز فنی و حرفه ای دهلران پیگیری و عملیاتی کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام به تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح برای آموزش سربازان اشاره و گفت: طی 6 ماهه اول سال جاری 548 نفر از سربازان استان در این راستا مهارت های مورد نیاز را فرا گرفته که از این تعداد سهم دهلران 148 نفر است.

نصری با اشاره به فعالیت 14 مرکز آموزش دولتی و 245 آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی و حرفه ای استان یادآور شد: در این مراکز و آموزشگاه ها در مجموع 211 حرفه آموزش داده می شود که بر اساس نیاز گسترش آنها تا 600 حرفه نیز قبال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و 300 نفر در استان آموزش های مهارتی را فرا گرفته و پیش بینی می شود تا پایان سال در بخش دولتی 13 هزار نفر و در بخش خصوصی نیز 6 هزار نفر از آموزش ها بهره مند شوند./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار