معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 10 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس قیطانی اظهار کرد: اختتامیه‌ی این سوگواره پس از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ویژه اهالی رسانه‌ استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت خانه مطبوعات ایلام برگزار می‌شود، گفت: اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ ، اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی ، اربعین، ایثار و شهادت ، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری از جمله محورهای این سوگواره است.

«عبدالحمید کرمی» رئیس خانه مطبوعات استان نیز اظهار کرد: دبیر اجرایی این سوگواره انتخاب شده و به زودی فراخوان و قوانین شرکت در آن منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب شامل خبرگزاری ها، پایگاه های‌اطلاع‌رسانی اینترنتی و مطبوعات محلی سه استان مذکور می‌توانند با ارسال اثر در این همایش شرکت کنند .

کرمی گفت: آیین اختتامیه نخستین سوگواره منطقه‌ای اربعین در آیینه رسانه‌ها بهمن ماه پارسال در ایلام برگزار و در مجموع ١٢٠اثر از استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار