معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: 28 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی جاده چمسرخ به حاضرمیل شهرستان دهلران اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۵۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی اظهار کرد: احداث جاده چمسرخ حاضر میل بطول 63 کیلومتر از خواسته های اصلی مردم منطقه می باشد که در سال82 کلنگ زنی شده و بصورت نیمه کاره رها شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح به دنبال رایزنی ها و پیگیری های استاندار ایلام این اعتبار برای از سرگیری عملیات اجرایی این مسیر در سال جاری اختصاص یافته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با ذکر ادامه پیگیری ها جهت اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 اختصاص ردیف اعتبار ملی برای این طرح افزود: یک ماه قبل با پیگیری استاندار هیاتی از سازمان برنامه بودجه کشور با سفر به زرین آباد از نزدیک از جاده چمسرخ - حاضرمیل بازدید کرد و چند روز گذشته نیز مدیریت ارشد استان به اتفاق نمایندگان استان در مجلس با معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه کشور دیدار و در خصوص اخذ مجوز ماده 23 جهت اختصاص ردیف اعتبار ملی برای تکمیل جاده چمسرخ حاضرمیل گفت وگو کردند.

با وجود گذشت بیش از یک دهه از اغاز کار اجرای طرح راهسازی جاده چمسرخ -حاضرمیل به علت محدودیت اعتبار این طرح هنوز نیم کاره است.

130 میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این پروژه هزینه شده و پیشرفت کار تنها انجام زیرساخت 16 کیلومتری از مسیر چم سرخ تا سمت زرین‌آباد و هفت کیلومتر از سمت حاضرمیل بوده است.

احداث جاده چم سرخ - حاضرمیل علاوه بر حذف ۱۵ کیلومتر از مسیر زرین آباد به دهلران، پیچ های خطرساز این مسیر را نیز از بین خواهد برد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار