فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به سرقت طلا‌های کودک سه ساله در همدان گفت: طلا‌های یک کودک سه‌ساله در یکی از مناطق همدان مورد سرقت قرار گرفت البته به خود این کودک آسیبی نرسیده است پس مردم باید متوجه باشند که با دامن زدن به شایعات باعث ایجاد هراس و نگرانی نشوند.
کد خبر: ۶۵۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 09 September 2018
سرهنگ جمشید باقری گفت: پیشگیری و مراقبت مهمترین مسأله برای جلوگیری از دزدی‌هاست به طوریکه برخی از سرقت‌ها به علت تغییرات محیطی است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ باقری ادامه داد: کودک معصومی که توانایی مراقبت از خود را ندارد و نمی‌تواند چهره افراد را تشخیص دهد نیازی نیست که حجم زیادی از طلا را با خود به همراه داشته باشد، اما متأسفانه برخی از خانواده‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند و کودکان را با حجم زیادی از طلا بیرون می‌آورند که این باعث طمع‌کاری در دزد‌ها می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در رابطه با سارق جوانی که از ساختمان سقوط کرده بود، اظهار کرد: در یک ساختمان در سعیدیه بالا یک جوان که ظاهرا به قصد دزدی وارد این ساختمان شده بود، توسط همسایه‌ها رؤیت می‌شود و جوان به قصد فرار به سمت پشت‌بام می‌رود که از طبقه ششم سقوط می‌کند و پس از این اتفاق با پلیس تماس گرفتند و پرورنده این شخص در حال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار