مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از آغاز طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 08 September 2018

تشديد مجازات متخلفین در طرح بازگشایی مدارس

به گزارش تابناک قزوین،محمود احمدی  در این باره اظهار کرد: با آغاز این طرح، تشدید مجازات‌های قانونی علیه واحدهای صنفی متخلف با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت و شدت همراه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به بررسی صورت گرفته گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور و ارائه فاکتور و فروش اقلام قاچاق از جمله بیشترین تخلفاتی است که در این ایام صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تأکید کرد: باتوجه به وضعیت بازار، کلیه واحدهای صنفی مرتبط چنانچه خارج از چارچوب قوانین نظام صنفی عمل کنند در اسرع وقت تخلف احراز شده منجر به صدور حکم خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: جهت رفاه حال همشهریان و به منظور جلوگیری از تخلف‌های احتمالی با هماهنگی به‌عمل آمده در کمیسیون تنظیم بازار استان و همکاری اتاق اصناف از نیمه دوم شهریورماه تا نیمه اول مهر نمایشگاه عرضه لوازم‌التحریر و لوازم جانبی و همچنین فروش فوق العاده برگزار خواهد شد.

احمدی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده قیمت‌های نامتعارف و هرگونه تخلف صنفی موضوع را به تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار