آرمان و انتخاب مردم ایران اسلامی، پیشرفت و اقتدار سیاسی، اقتصادی، عملی و فناوری کشور بوده و اقدامات دشمن کوچکترین خللی در این مسیر افتخار آمیز ایجاد نخواهد کرد و همت دانشمندان، استادان، نخبگان و سرآمدان علمی و فناوری کشور اسلامی مان این اقدامات را ناکام خواهدگذاشت.
کد خبر: ۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴ 23 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،بنیاد نخبگان استان ایلام با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نخبه ایلامی شهید داریوش رضایی نژاد ابراز داشت نهضت علمی ایران اسلامی برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی حرکتی متوقف ناشدنی و واقعیتی خدشه ناپذیر است.

اکنون با گذشت چهار سال از شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد نه تنها یاد و خاطره این شهید گرانقدر همچنان در دل ها و اذهان مردم این سرزمین زنده مانده است، بلکه فرهنگ و روحیه شهادت طلبی شهدا و بویژه شهدای هسته ای، منجر به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کشورهای قدرتمند و سلطه جوی جهان و پیروزی در مذاکرات هسته ای شده است.

اقتدار، عزت، سربلندی و شکوه علمی ایران اسلامی، همیشه خار چشم استکبار بوده و در آینده نیز خواهد بود. بی شک دشمنان جمهوری اسلامی به منظور ایجاد نا امنی و ارعاب در سطح جامعه نخبگان علمی و دست اندرکاران فناوری بومی هسته ای و در نهایت عقب نشینی از حرکت شتابان جامعه علمی و دانشگاهی، در پی ترور و از میان برداشتن دانشمندان هسته ای می باشند اما استکبار جهانی غافل از این موضوع بوده که هیچگاه یک ایرانی را نمی توان با زور و تهدید از آرمان های خود بازداشت.

ایلام

آرمان و انتخاب مردم ایران اسلامی، پیشرفت و اقتدار سیاسی، اقتصادی، عملی و فناوری کشور بوده و اقدامات دشمن کوچکترین خللی در این مسیر افتخار آمیز ایجاد نخواهد کرد و همت دانشمندان، استادان، نخبگان و سرآمدان علمی و فناوری کشور اسلامی مان این اقدامات را ناکام خواهدگذاشت.

بنیاد نخبگان استان ایلام چهارمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده عزیز و گرانقدر شهید رضایی نژاد، مردم شهید پرور استان ایلام و همچنین جامعه علمی کشور تسلیت عرض می نماید.

امید است راه پر افتخار شهیدان جهاد علمی کشورمان در سایه الطاف حضرت حق، نگاه ویژه ی ولی عصر(عج)و رهبری مقام عظمای ولایت ادامه یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار