عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه امروز نمایندگان بدون هیچگونه ملاحضات سیاسی باید حرف دل مردم را بزنند و بایستی صدا و بلندگوی مردم باشند، گفت: لازم است هر جا نقصی ایجاد شد بدون تعلق سیاسی حرف دل مردم را بیان کنیم.
کد خبر: ۶۵۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 06 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون مجلس شورای سلامی در نشست خبری هشتمین جلسه شورای اسلامی استان فارس، با بیان اینکه امروز نمایندگان بدون هیچگونه ملاحضات سیاسی باید حرف دل مردم را بزنند و بایستی صدا و بلندگوی مردم باشند، گفت: لازم است هر جا نقصی ایجاد شد بدون تعلق سیاسی حرف دل مردم را بیان کنیم.

وی افزود: مردم امروزه از کم کاری دستگاه‌های اجرایی گلایه دارند و مسئولان باید خواسته‌ها و مطالبات مردم را به انتقال بگذارند.

رضایی ادامه داد: در بعضی مواقع ما خودمان مسئول هستیم و باید خود را به نقد بگذاریم.

نماینده مردم جهرم در مجلس بیان کرد: به وجود مدیران جهادی نیازمندیم، مدیرانی که ۸ سال در جنگ دفاع مقدس شبانه روز در خدمت مردم بودند و باید با تمام توان بدون هیچ چشم داشتی پا به میدان کار بگذاریم.

وی اظهار کرد: امروزه شرایط سختی برای حوزه عمرانی کشور است که بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور است که عمر این پروژه‌ها به بیش از ۲۰ سال می رسد.

رضایی با بیان اینکه این پروژه‌ها به نتیجه نرسیده است، تصریح کرد: این مبلغ نتوانسته به بهره وری خدمت و رضایتمندی مردم بینجامد و معضل بزرگی برای کشور شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه، گفت: هزار و ۳۰۰ شهرداری در کشور داریم که بیش از هزار شهرداری ورشکسته هستند.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد درامد شهرداری از مجوز پروانه ساختمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار