هرچند این آتش سوزی در جنگلهای خارج از حوزه عملیاتی منابع طبیعی چرداول به وقوع پیوست ،اما حساسیت ماموران این اداره ،مردم طبیعت دوست منطقه با مدیریت میدانی معاون فرماندار چرداول به این منجر شد تا این آتش سوزی نسبتا وسیع در کمترین زمان ممکن مهار شود به گونه ای که از سرایت آتش به جنگلها ومراتع استان جلوگیری به عمل آید
کد خبر: ۶۵۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 03 September 2018

عصر امروز دود ناشی از سوختن جنگلها ومراتع "بانه زار" در ارتفاعات حدفاصل استان ایلام وکرمانشاه آسمان منطقه را فراگرفت.

به گزارش تابناک ایلام،به محض رویت دود ناشی از وقوع آتش سوزی در جنگلهای بانه زار در حدفاصل استانهای کرمانشاه وایلام ،ماموران منابع طبیعی و نیروهای مردمی دهستان قله در بخش زاگرس به منطقه اعزام شدند.

هرچند این آتش سوزی در جنگلهای خارج ازجغرافیای استان و حوزه عملیاتی منابع طبیعی چرداول به وقوع پیوست ،اما حساسیت ماموران این اداره ،مردم طبیعت دوست منطقه با مدیریت میدانی معاون فرماندار چرداول به این منجر شد تا این آتش سوزی نسبتا وسیع در کمترین زمان ممکن مهار شود ،به گونه ای که از سرایت آتش به جنگلها ومراتع استان جلوگیری به عمل آید.

رییس اداره منابع طبیعی چرداول در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در ارتفاعات مابین استان کرمانشاه وایلام ،نیروهای منابع طبیعی در محل مستقر شدند.

مسلم دژم خوی گفت: هرچند این آتش سوزی نسبتا گسترده در خارج از حوزه عملیاتی شهرستان به وقوع پیوست ،اما حساسیت موضوع ما را برآن داشت تا قبل از رسیدن نیروهای منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب ،عملیات مهار را آغاز کنیم.

وی افزود: به همت نیروهای مردمی و کارکنان این اداره ،آتش سوزی به سرعت مهار و از سرایت آن به عرصه های جنگلی استان جلوگیری به عمل آید.

دژم خوی در پایان از حساسیت وهمراهی مردم طبیعت دوست روستای شله کش وسایر روستاهای دهستان قله همچنین حضور میدانی و پیگیری های معاون فرماندار چرداول تقدیر وتشکر نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار