معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری شاهد کاهش 56 درصدی تخلفات بنگاههای اقتصادی در کنار کاهش 17 درصدی شکایات و گزارشات مردمی دریافتی بوده ایم از اجرای موفق طرح نظارتی ماه مبارک رمضان طی یکماهه گذشته خبر داده و دلیل اصلی این مساله را مدیریت مناسب بازار و تقاضای مصرف کنندگان ، آرامش حاکم بر آن و حضور جدی بازرسان در سطح بازار عنوان نمود.
کد خبر: ۶۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 22 July 2015

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اسماعیل عطاپور با اعلام این مطلب افزود:طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان که به مدت یکماه و با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی بویژه اقلام لبنی ،پروتئیینی ، روغن ،برنج ،خرما وشیرینی های مرسوم این ایام به اجرا گذاشته شده بود با انجام 11319 مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان وتشکیل 802فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفان به پایان رسید.

وی نظارت ویژه بر تامین وتوزیع وقیمت اقلام و کالاهای اساسی و برخی کالاهای خاص ایام مبارک نظیر گوشت مرغ وگوشت قرمز، تخم مرغ،خرما،زولبیا وبامیه ، انواع نان ، لبنیات ،روغن ، شکر ، سبزیجات و... نظارت بر غذاخوریها و سالن های پذیرایی ، پارکها و مراکز تفریحی بعد از افطار و...را از اهم اقدامات نظارتی صورت گرفته در زمان اجرای طرح نظارتی برشمرده و افزود در این مدت 588 گزارش مردمی از طریق ستاد خبری 124 این سازمان دریافت گردیده که ضمن کاهش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل کلیه گزارشات و شکایات مردمی نیز با سرعت ودقت تمام مورد بررسی ورسیدگی قرارگرفته و برای متخلفان تشکیل پرونده گردیده است.

عطاپور در پایان از کلیه بنگاههای اقتصادی استان که با رعایت قوانین نظام صنفی و قوانین حقوق مصرف کنندگان همکاری کامل را با بازرسان این سازمان به عمل آورد قدردانی و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار