با حضور شهردار اردبیل، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اردبیل، بانوی خیّر اردبیلی و جمعی از مسوولان، نمازخانه خیرساز امام زمان(عج) مجموعه گردشگری شورابیل به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 22 July 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: جا دارد از نیت خیرخواهانه شهروند خیراندیش اردبیلی بانو هادی زاده قدردانی کنیم که در بهترین امر خیر و شایسته ترین موقعیت اقدام به احداث این نمازخانه به عنوان محل حضور مسافران و گردشگران و استفاده آنها از این مجموعه کردند.

شهردار اردبیل با قدردانی از مجموعه های خیریه و موسسات نیکوکاری به ویژه مجمع خیرین مدرسه ساز و پیگیری های بی وقفه و تلاش های خستگی ناپذیر قرآن نویس به عنوان رئیس این مجموعه، گفت: امیدواریم همه تلاش کنند تا در ارائه خدمات کیفی تر و مطلوب تر به مردم، مسافران و گردشگران همتی راستین داشته باشند .

نمازخانه خیّرساز امام زمان(عج) در مجموعه شورابیل به بهره برداری رسید

لطف اللهیان تصریح کرد: قطعاً مدیریت مجتمع شورابیل در نگهداری و حراست از این امانت ارزشمند تلاش جدی را انجام خواهد داد تا با بهره برداری درست از این نمازخانه و سرویس های بهداشتی امکان بهره مندی بیشتر هموطنان از آن فراهم آید .

وی گفت: در حال حاضر 81 چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع شورابیل اردبیل دایر شده و تلاشمان بر این است تا در دوره مدیریت جدید با تلاش همکاران شهرداری این ظرفیت را افزایش دهیم .

شهردار جدید اردبیل عنوان کرد: در مسوولیتی که به عنوان شهردار اردبیل به عهده بنده گذاشته شده است، تلاش خواهم کرد تا در همه حوزه‌ها به ویژه سر و سامان دادن به وضعیت شورابیل به عنوان قلب و نگین گردشگری شهر اردبیل بستری را فراهم کنیم تا این مجموعه بتواند خدمات و سرویس دهی کیفی را همراه با جلب رضایت مردم ارائه کند.

همچنین در ادامه مراسم افتتاح یک باب نمازخانه در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل که به همت خیر نیک اندیش خانم هادی زاده برگزار شد، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: با همکاری شورا، شهرداری و مدیریت مجتمع شورابیل در زمین واگذار شده؛ خانم هادی زاده با تأمین هزینه این نمازخانه را در بهترین موقعیت شورابیل به همراه سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه با کیفیت عالی و مصالح مناسب با زیربنای مفید 110 متر مربع احداث کرده تا نام نیکی از خود به یادگار بگذارد.

جواد قرآن نویس افزود: اولین مدرسه این بانوی خیر در خیابان صیاد شیرازی کلنگ زنی شده که ویژه معلولان ذهنی است تا ساخت این مجموعه به همراه کمک به دانش آموزان حاضر در این مدرسه به انجام برسد.

نمازخانه خیّرساز امام زمان(عج) در مجموعه شورابیل به بهره برداری رسید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار