فرماندار فاروج :
فرماندار فاروج گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۵۴۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۲هزار میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 30 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، هادی رجایی نیا در آیین بهره برداری از 107 پروژه شهرستان فاروج اظهار داشت: بالاترین میزان پروژه هایی که در این هفته به بهره برداری می رسد مربوط به راه و شهرسازی با بیش از 19 درصد و با اعتبار 62 میلیارد و 940 میلیون ریال است.
وی افزود:طرح های اقتصادی که 19 فرصت شغلی را هم فراهم ساخته از سوی بخش خصوصی و شهرداری تیتکانلو با اعتبار 32 میلیارد و 33 میلیون ریال اجرایی شده است.
رجایی نیا تصریح کرد: فرمانداری و بخشداری با 32 طرح، راهداری و حل و نقل جاده ای با 15 طرح، شرکت برق و مخابرات با 9 طرح رتبه های برتر را بین دستگاه ها در تعداد طرح های قابل افتتاح دارندوی بیان کرد: در دو سال اخیر سعی شده تمام اولویت های شهرستان مورد پیگیری جدی تر قرار گیرد و در این راستا سیاستگذاری های لازم را اعمال کنیم که یکی از اولویت های اصلی ما ایجاد توسعه متوازن در تمامی نقاط شهرستان است.
رجایی نیا افزود: طبق بررسی های انجام شده در برخی شاخص ها دچار محرومیت بودیم که سعی شد در این مناطق به سطح قابل توجهی از برخورداری دست یابیم و توسعه خدمات عمومی و حل فع مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار داده ایم.
وی اظهار داشت:در مسیر معرفی شاخص ها و برندهای معروف شهرستان از جمله انگور، کشمش، آجیل، زعفران، گل محمدی و گیاهان دارویی نیز با برگزاری جشنوار هایی شاهد سرمایه گذاری در این حوزه بوده ایم.
وی طرح های شاخص قابل افتتاح در این هفته را بهره برداری از 3 واحد تولیدی با 19 نفر اشتغالزایی، گازرسانی به 6 روستا، بهره برداری از دو مدرسه خیرساز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار