کد خبر: ۶۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 30 August 2018
جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی دستگاه‌های برتر سال 96 با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

دبیر این جشنواره با بیان اینکه در سال گذشته از 48 دستگاه ارزیابی به عمل می‌آمد اظهار کرد: امسال و بنا به دستور استاندار 60 دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک‌های دولتی و شهرداری‌های شهرهای بزرگ استان و چند دستگاه دیگر هم به آن‌ها اضافه شدند.

حسن نوروزی ادامه داد: نتایج ارزیابی عملکرد استان از هزار نمره شاخص‌های عمومی نمره 425 بود یعنی که زیر 10 نمره گرفتند و در سطح کشور هم خیلی بهتر از دستگاه‌های ما نمره نگرفته بودند و این نشان می‌دهد وظایف را به خوبی در محورهای 7 گانه انجام نداده‌ایم.

این مسؤول گفت: در شاخص‌های اختصاصی وضع بهتر بود به طوری که از مجموع 1000 نمره دستگاه‌ها نمره آن‌ها 883 بوده و در میانگین شاخص‌های عمومی و اختصاصی 65 درصد نمره کسب شده است.

در ادامه به دستگاه‌هایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و همچنین به دستگاه‌هایی که در مجموع بهترین نمره را کسب کرد بودند جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا شد.
در این جشنواره اداره کل بیمه سلامت استان به عنوان دستگاه برتر در گروه اجتماعی ، سلامت و بهداشت معرفی و از یدالله حسینی مدیر کل این دستگاه تجلیل شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار