معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور:
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه و انتظارات مردم از هلال احمر، خواستار تقویت زیرساخت های این نهاد در زمینه امداد و نجات شد.
کد خبر: ۶۴۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 27 August 2018

بهرام غیبی در آیین گشایش سالن چند منظوره شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر ماهشهر اظهار کرد: در هفته دولت ۱۵۰ طرح در هلال احمر افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سمت و سوی این طرح ها امداد و نجات است و تلاش می کنیم که در راستای تسکین دردهای بشری قرار بگیریم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به حوادثی که در سال گذشته رخ داد، یادآور شد: سال گذشته شاهد وقوع انواع حوادث بودیم و این می طلبد که به عنوان سازمان عام المنفعه و خیریه آماده مواجه و مقابله با حوادث باشیم.

غیبی یادآور شد: هزینه هایی که برای تقویت زیرساخت ها و طرح ها انجام می شود سرمایه گذاری است و وقتی مردم به نهاد و سازمان دیگری دسترسی نداشته باشند به سمت هلال احمر روی می آورند که در زلزله کرمانشاه و ورزقان شاهد انتظارات مردم از هلال احمر در کوتاه مدت بودیم و باید زیرساخت ها را در هلال احمر تقویت کنیم.

وی ادامه داد: تعریفی از هلال احمر وجود دارد که مردم سرمایه آن هستند و از آن حمایت می کنند.

عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر ماهشهر که کاربرد ورزشی و امدادی دارد از سال ۹۰ آغاز شد و اعتبار هزینه شده برای آن یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال بوده و ۹۶۵ متر مربع مساحت آن است.

 

منبع: مهر

برچسب ها: هلال احمر ، ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار