معاون استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان و رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: عزت و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم و خداوند را شاکریم که از نعمت ولایت و امنیت برخوردار می باشیم.
کد خبر: ۶۴۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 27 August 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سالن امام رضا(ع) فرمانداری افزود: فرهنگ ایثار و شهادت موجب شده است که در بسیاری از زمینه ها گام های ارزشمندی را برداریم.

وی درادامه با بیان اینکه دستگاه های مختلف استان برنامه های خاصی را برای هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده اند، گفت: این هفته متعلق به همه می باشد و باید همه قشرها در برنامه های آن دخیل باشند.

وی گفت: درهفته دفاع مقدس باید برنامه های درون سازمانی و نیز برون سازمانی را داشته باشیم و در مساله فضاسازی شهری همه دستگاه ها این امر را مدنظر قرار دهند.

هاشمی افزود:ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از شش کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، فرهنگی - هنری، پشتیبانی و خدمات رسانی، شاهد و ایثارگران، نیروهای مسلح و بانوان تشکیل شده که فعالیت های خود را برای هرچه کیفی تر شدن برنامه ها دراین زمینه آغاز کرده اند.

31 شهریورماه آغاز جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی صدام علیه ایران اسلامی در سال 1359 است. از سی و یکم شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار