فرماندار دهلران گفت: کارخانه آرد از فعال ترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که روزانه حدود 50 تن از این محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.
کد خبر: ۶۴۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی موسوی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهلران گفت: هشت واحد تولیدی در این شهرک فعال هستند که در مجموع منجر به اشتغالزایی برای 85 نفر شده اند.
وی افزود: کارخانه آرد این شهرستان از فعال ترین واحدهای تولیدی منطقه است که روزانه 50 تن آرد مرغوب و باکیفیت تولید و برای واحدهای نانوایی در شهرستان های دهلران، آبدانان ، مهران و ایلام استفاده می شود.
فرماندار دهلران با اشاره به تولید روزانه یک هزار و 500 کیسه در واحد تولید کود شیمیایی شهرک صنعتی دهلران یادآور شد: کودهای تولیدی این واحد در بسیاری از نقاط کشور توزیع و مورد استفاده قرار می گیرند.
موسوی همچنین به فعالیت واحد پلاسکوی مستقر در شهرک صنعتی دهلران که مواد اولیه آن از تهران تامین می شود، اشاره کرد و گفت: این مرکز برای هشت نفر ایجاد اشتغال کرده و روزانه 2 تن پلاستیک در واحد پلاسکوی این شهرک تولید می شود.
وی اضافه کرد: 274 برگ سند تفکیکی شهرک صنعتی دهلران به مساحت 150 هکتار سال گذشته پس از 17 سال تدوین شد.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به دارا بودن ذخائر عظیم انرژی و همچنین زمین های کشاورزی حاصلخیز از قطب های اصلی تولید در استان ایلام است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار