کد خبر: ۶۴۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 20 August 2018

 به گزارش تابناک،در این نشست، اولین دستور کار جلسه پیرامون سامانه یکپارچه سازی ایرانیان بود که فرماندار دنا در این خصوص گفت: باتوجه با نامگذاری شعارسال این طرح ها به تحقق شعار سال کمک می کند.

صداقت افزود: این طرح همگام با دیگر استان ها در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز اجرا خواهد شد که باید با اداره پست نیز تعامل گسترده داشته باشیم و همه دستگاه ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

اجرای سامانه

مفتح مدیرعامل اداره پست استان در این خصوص گفت: پروژه سیستم های یکپارچه مدیریت املاک یا (سی مارک) توسط دولت با هدف سازماندهی سیستم توزیع بوده است و بسیار مهم و ضروری است.

مفتح افزود: پروژه سی مارک به منظور جلوگیری از مشکلات ملکی، زمین خواری و یکپارچه سازی سیستم املاک است.

مدیرعامل پست استان گفت: این سامانه همزمان تمام استعلامات را از ادرات و دستگاه های خدمات رسان می گیرد و دیگر نیاز به حضور شهروندان به این ادارات نیست‌.

مفتح عنوان کرد: پس از اجرای این طرح، شهروندن می توانند با گوشی موبایل خود پروانه ملک خود و اطلاعات آن را به راحتی بدست آوردند.

وی افزود: با نصب یک بارکد روی درب هر یک از خانه‌های شهروندان و استفاده از بارکد خوان، تمام اطلاعات اعم از کنتور آب، گاز، برق، تلفن و سایر اطلاعات خوانده می شود و در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

مفتح با بیان اینکه این پروژه از سوی دولت تعریف شده است و استان های دیگر در این خصوص خیلی جلو هستند گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد و دو استان دیگر هنوز هیچ گونه اقدامی در این خصوص نشده است و این یک ضعف است.

وی با بیان اینکه این پروژه بدون فوت وقت باید اجرایی شود، افزود: لازمه اجرایی شدن این پروژه داشتن اطلاعات دقیق و کامل از محل استقرار خانه هاست.

اجرای سامانه

مدیرعامل پست استان گفت: 6هزار ملک در سی سخت وجود دارد که هزینه پلاک کوبی همه آنها میلیاردی خواهد بود و باتوجه به بودجه محدود شهرداری، دولت نیز کمک خواهد کرد.

مفتح افزود: کمتر از 500 عدد پلاک در سی سخت وجود دارد و عملیات پلاک کوبی هرچع سریعتر باید شروع شود و باید شهردار در این خصوص همت مضاعف کند، با اجرای این طرح سرعت پاسخدهی به استعلامات کمتر از 48ساعت خواهد بود که از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار همکاری از سوی همه دستگاه ها را داریم و هرکجا نیاز به هزینه بود دولت کمک خواهد کرد، از بنیاد مسکن نیز در خصوص نقشه خانه های روستایی و از شهرداری سی سخت در خصوص پلاک کوبی انتظار همکاری داریم.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان های آن از لحاظ آدرس پستی وضعیت بغرنج دارد و در کشور جز آخرین استان ها محسوب می شود و انتظار می رود تا شش ماه آینده باهمت همه دستگاه های اجرایی این روند بهبود یابد.

در ادامه حجت الاسلام مصباح نژاد خطیب جمعه شهر سی سخت گفت: مسئولان به مردم سخت گیری نکنند و در این شرایط یار و مددکار مردم باشند.

وی افزود: از نیروی بسیج تشکر می کنم که احتکار کنند گان را شناسایی و به دستگاه های قضایی معرفی کردند.

حجت الاسلام مصباح نژاد با دعوت مسئولان به شرکت در نماز جمعه گفت: مسوولان در نماز جمعه شرکت کنند و به سوالات مردم رو در رو پاسخ دهند و از انقلاب و دستاوردهای نظام دفاع کنند و به روشنگری بپردازند.

امام جمعه سی سخت با اشاره به در پیش رو بودن واقعه بزرگ غدیر گفت: عمل باید پشتوانه آن ایمان باشد.

اجرای سامانه

فرج الله نظر پور مسئول ستاد عتبات عالیات استان به لزوم توجه به مقبره شش امام بزرگوار در کشور عراق اشاره کرد و گفت: در کربلا 16هکتار از تل زینبیه شروع شده است و پیشرفت خوبی دارد، از شهریور ماه 95 تا کنون 300میلیون تومان نذورات مردم جمع آوری شده است.

وی به مراسم جهان اربعین اشاره کرد و گفت: این حرکت دشمن را به وحشت انداخته است و اتحاد مسلمانان خار چشم دشمنان خواهد بود که هرساله پرشور تر است.

نظرپور گفت: استان ما امتیاز خاص سراسر شیعه بودن را دارد و می توان همانند سایر برهه های زمان که درخشان بوده اند در زمینه بازسازی عتبات عالیات اینگونه باشند.

وی عنوان کرد: در سال 96در بحث اربعین استان برتر بودیم که 27موکب را داشتیم و خدمات خوبی را به زائرین هم وطن و کشورهای همسایه ارائه شد، استان ما در خصوص اربعین و خدمات رسانی به زائرین 8 میلیارد تومان برآورد هزینه های صورت گرفته را داشته است که با توجه با جمعیت در نوع خود بی نظیر بوده است.

نظر پور با بیان اینکه مدت 6سال فرمانده سپاه ناحیه دنا بودم و اطلاعات کافی از این شهرستان دارم گفت: مردم شهرستان دنا می توانند جایگاهی ویژه در بخش بازسازی عتبات عالیات داشته باشند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: جشنواره ”نشان محبت“ از سوی ستاد بازسازی عتبات کل کشور برگزار می شود که در استان ما همه مسوولان استان پای کار آمدند و دعوت می کنم که همه مردم و مسوولان شهرستان دنا نیز در این جشنواره حضور یابند.

انتهای پیام/

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اجرای سامانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار